مرد می خواست از مهریه 180میلیونی زن صیغه ای اش اینگونه فرار کند



چندی پیش مرد میانسالی به پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط یک زن خبر داد. او گفت: سوار بر خودروام بودم که زن میانسالی را کنار خیابان دیدم. از آنجایی که خیابان خلوت بود او را سوار کردم. اما پس از طی مسافتی زن مسافر چاقویی روی گردنم قرار داد و از من خواست که به او پول بدهم. 

 

او گفت:من که پولی نداشتم به ناچار با چند نفر از دوستانم تماس گرفته و از آنها پول قرض کردم. درنهایت 5 میلیون تومان پول قرض کردم و به کارت زن ناشناس ریختم. او هم پس از واریز پول‌ها مرا به زور از ماشین پیاده کرد، پشت فرمان نشست و فرار کرد.

 

با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز شد و در نخستین گام شماره پلاک خودروی شاکی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مأموران موفق شدند که خودروی سرقتی را پیدا کنند.

 

در اقدامات بعدی با توجه به اینکه 5 میلیون تومان پول به کارت زن میانسال واریز شده بود مأموران موفق به شناسایی وی به نام مریم شده و او را در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران دستگیر کردند.

 

مریم در تحقیقات پلیسی منکر آدم ربایی شد و راز صیغه 5 ساله‌اش با خشایار - شاکی- را برملا کرد و گفت: 8 سال قبل از شوهرم جدا شدم. مدت‌ها تنها بودم تا اینکه 5 سال قبل با خودرویی تصادف کردم. همین تصادف باعث آشنایی من و خشایار شد و باهم ازدواج موقت کردیم. زندگی خوبی داشتیم تا اینکه اواخر سال 97 او با دخترم برخورد بدی کرد و من هم کینه‌اش را به دل گرفتم و صیغه‌ام را تمدید نکردم.

 

بعد از او شکایت کردم و مهریه 180 میلیونی‌ام را به اجرا گذاشتم. 5 میلیون تومانی هم که خشایار به حسابم واریز کرده و مدعی شده است که از او با زور گرفته‌ام پول یکی از سکه‌هایی است که باید به من می‌داد. خشایار به من گفت که سکه فروردین ماه را نمی‌تواند خریداری کند و درعوض پولش را به حسابم می‌ریزد و من هم قبول کردم. نمی‌دانستم چنین نقشه‌ای در سر دارد. به دنبال اظهارات زن میانسال تحقیقات برای بررسی صحت موضوع ادامه دارد.

 

خبرآنلاین   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------