دستگیری فروشنده غیرمجاز لوازم آرایشی در اینیستاگرام



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
زن جوان با فریبکاری در فضای مجازی اقدام به فروش لوازم پزشکی، آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام می کرد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: اوایل فروردین ماه سال جاری خبری از سوی سازمان غذا و دارو به پلیس مخابره شد که نشان از آن داشت زن جوانی با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی اقدام به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می‌کند.

 

وی افزود: ماموران با بررسی صفحه اینستاگرامی پی بردند که زن جوان با ترفندهای خاص توانسته مخاطبین صفحه‌اش را زیاد کند و سپس اقدام به فروش غیرمجاز لوازم پزشکی، آرایشی و بهداشتی کنند.

 

سرهنگ کاظمی ادامه داد: تیم پلیسی در ادامه تجسس‌ها متوجه شدند این کالاها برای سلامت افراد خطرناک است و در همین راستا با دستور مقام قضایی تحقیقات برای دستگیری این زن که لیلا ۲۶ ساله است آغاز شد.

 

رییس پلیس فتا گفت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه لیلا در استان البرز شدند و در عملیاتی غافلگیرانه زن جوان دستگیر شد.

 

وی افزود: زن جوان در اظهاراتش عنوان کرد که هیچ مجوزی در خصوص فروش وسایل پزشکی، آرایشی و بهداشتی ندارد و برای در آمد بالا اقدام به فروش و تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی کرده است.

 

سرهنگ تورج کاظمی در این خصوص گفت: متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که نبود تعهد اخلاقی در فضای مجازی همراه با سوء استفاده از چنین محیط‌هایی برای دستیابی به مقاصد شخصی ومالی و در نتیجه زیر پا گذاشتن اخلاق و اصول و چارچوب قانونی است و سود آوری صرفأ از اهداف اصلی مجرمین سایبری است و خیلی از کاربران این موضوع را جدی نمی گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می نماید ناآگاهانه وارد عمل می شوند لذا وجود کثرت مخاطبین یک صفحه اجتماعی دلیل بر اعتماد ،مجوز ، صحت و ارائه کالای سلامت محور نیست.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------