رانش زمین چهار منزل روستایی را در کلات تخریب کرد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرماندار کلات گفت: در پی تداوم بارش شدید باران دیشب رانش زمین در روستای چرم کهنه این شهرستان موجب تخریب چهار واحد مسکونی شد اما در این حادثه کسی آسیب ندید.

 مهدی ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخاطر جلوگیری از بروز حوادث احتمالی 15 منزل مسکونی در روستاهای چرم کهنه و ایدلیک واقع در دهستان کبودگنبد بخش مرکزی کلات تخلیه شدند.

 

وی به خسارات وارده به جاده ها نیز اشاره و بیان کرد: از آنجا که جاده های بین شهری مشهد - کلات و کلات - درگز باریک، کوهستانی و در برخی نقاط فاقد شانه خاکی مناسب هستند ریزش سنگ به داخل جاده موجب ناایمن شدن برخی نقاط می شود لذا رانندگان با وجود باز بودن این مسیرها باید هنگام تردد در آنها احتیاط بیشتری نمایند.

 

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی راه ارتباطی روستاهای سنگانه، قره تیکان، قلیچ آباد، چهچهه، برجنگل و تقی آباد در شهرستان کلات در پی بارشهای دیروز بسته شده اند.همچنین با اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی موج جدید بارشها که از جمعه گذشته آغاز شده همچنان به شکل بارش پراکنده برف و باران سراسر استان به ویژه مناطق شمالی را تا پایان هفته جاری تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

مرکز شهرستان کوهستانی کلات در 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع شده است. روستاهای ایدلیک و چرم کهنه در مسیر کلات - درگز، با مرکز شهرستان 30 کیلومتر فاصله دارند.

 

مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در فاصله 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است. کلات مرکب از دو بخش مرکزی و زاوین 68 روستا دارد. 27 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. کلات از سمت شمال و شرق هم مرز با جمهوری ترکمنستان است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------