آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خواستگاری در فضای واقعی، مزاحمت در فضای مجازی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: پسر جوانی که پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش ، عکس‌های خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرد ، با تلاش پلیس فتای سمنان دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: چندی قبل دختری با مراجعه به پلیس فتا از تهدیدها و مزاحمت های فضای مجازی پسر جوانی شکایت کرد.

 

او افزود: تحقیقات متخصصان پلیس فتا نشان داد متهم با استفاده از شبکه ‌اجتماعی تلگرام و ایجاد پروفایلی جعلی، تصاویر خصوصی دختر جوان را منتشر کرده است.

 

با تلاش کارآگاهان سایبری پلیس سمنان متهم که خواستگار شاکی است شناسایی و دستگیرشد.

 

سرهنگ صادقی گفت: در تحقیقات مشخص شد، این پسر جوان برای انتقام از پاسخ منفی دختر به خواستگاری خود این عمل مجرمانه را مرتکب شده است.

 

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: طبق ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات، هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی صوت، تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون تا ۴۰میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهدشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------