دستگیری دو سارق و چهار مالخر گوشی‌های موبایل در تهران/ عکس



معاون مبارزه با جرائم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق و چهار مالخر گوشی‌های موبایل مسروقه سطح شهر تهران خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ احمد نجفی معاون مبارزه با جرائم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در مورخه ۱۳/۱۱/۹۷ فرد جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۳۹ مرزداران اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش از سوی ۲ جوان موتورسوار به سرقت رفته است، با توجه به وقوعات مشابه در محدوده غرب و شمال غرب، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اظهارات مالباخته:

مالباخته پس از حضور در اداره هجدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۳:۰۰ مورخه ۱۳/۱۱/۹۷ در خیابان مرزداران در حال صحبت با گوشی موبایل بودم که ناگهان ۲ پسر جوان سوار بر موتور آپاچی سفید اقدام به سرقت گوشی موبایلم کرده و به سرعت متواری شدند.

 

اقدامات پلیسی:

با توجه به اظهارات مالباخته کارآگاهان با بررسی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان بنام "مسعود ۲۴ ساله " شده و در تاریخ ۲۰/۱۲/۹۷ این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

متهم پس از دستگیری یکی دیگر از همدستانش " بهروز " را که از سارقان سابقه دار است به کارآگاهان معرفی کرد.

 

با شناسایی دومین متهم پرونده به نام بهروز، کارآگاهان ضمن شناسایی دقیق محل تردد این شخص واقع در شهرستان شهریار، در ساعت ۲۰ مورخه ۲۰/۱۲/۹۷ در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

تحقیقات از متهمین:

متهمان پس از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت گوشی قاپی با موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ در سطح شهر اعتراف کردند و تا کنون بیش از ۱۵ نفر مالباخته متهمین را سارق گوشی خود شناسایی نموده، سارقین در ادامه تحقیقات به کارآگاهان اظهار داشتند: گوشی‌ها را پس از سرقت به شهرستان شهریار برده و به افرادی به نام‌های صابر، حافظ، نادر و ابراهیم می‌فروختیم، لذا جهت بررسی صحت اظهارات متهمین یک تیم مجرب از کارآگاهان به محل مراجعه که با بررسی و تایید گفته‌های متهمین که افراد فوق به صورت گسترده اقدام به خرید و فروش و اوراق گوشی‌های مسروقه می‌کنند.

 

دستگیری مالخران گوشی‌های مسروقه:

با توجه به اطاعات بدست آمده کارآگاهان به شهرستان شهریار اعزام و در مورخه ۳/۲/۹۸ طی یک اقدام پلیسی هر چهار مالخر دستگیر و ده‌ها تلفن همراه مسروقه سالم بهمراه ۱۵ گوشی تلفن همراه اوراق شده از ید مالخران کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با جرائم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمین به ده‌ها فقره سرقت گوشی قاپی و خرید و فروش اموال مسروقه، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲ تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------