راز‌کلید سرقتی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده سرقت پنج کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه سبزه میدان، خبرداد. به گزارش ایسنا، سرهنگ حمدا... علیزاده، در این باره اظهار کرد: روز ۲۳ اسفند سال گذشته، سرقت از یک مغازه طلافروشی در بازار بزرگ طلا در منطقه سبزه میدان به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد  که در پی آن ماموران این پایگاه به محل سرقت در یک مغازه طلافروشی اعزام شدند.

 

   وی با بیان این که ماموران پس از حضور در محل خبر اولیه سرقت را تایید کردند افزود: با تایید این خبر پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مغازه طلافروشی» تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی صحنه سرقت اعلام کردند که سارق یا سارقان، بدون ایجاد هرگونه تخریب در ورودی مغازه و حتی گاوصندوق، بیش از پنج کیلوگرم طلای داخل مغازه به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را سرقت کرده و از محل متواری شده اند. سرهنگ علیزاده با اشاره به شیوه انجام سرقت توسط سارقان گفت: با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان بررسی فرضیه «داخلی بودن سرقت» را در دستور کار خود قرار دادند و با تحقیق از مال باخته و دیگر افراد مرتبط با وی مطلع شدند که یکی از همکاران مال باخته به نام «رامین.ب» که حدود ۴۵ ساله است از مدتی پیش درگیر مشکلات شدید مالی شده و از زمان سرقت دیگر خبری از وی نیست. همچنین مشخص شد که رامین حدود پنج سال با مال باخته ارتباط نزدیک کاری داشته و همین موضوع باعث شده بود کلید مغازه را در اختیار داشته باشد به طوری که در غیبت مال باخته نیز به تنهایی در مغازه حضور داشته است.

 

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان این که با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از اظهارات مال باخته و دیگر اقدامات پلیسی رامین به عنوان متهم پرونده شناخته شد افزود: بلافاصله هماهنگی لازم با بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۱۲ تهران انجام شد و کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی به محل سکونت و کار رامین در شهرستان اصفهان اعزام شدند و ضمن دستگیری رامین در بازرسی از مغازه طلاسازی‌اش پنج کیلو و ۷۵۰ گرم از طلاهای مسروقه را کشف کردند.

 

بر اساس گزارش پلیس آگاهی، متهم پس از دستگیری به صراحت به سرقت دسته کلید مغازه مال باخته از حدود دو ماه پیش از سرقت با قصد سوء استفاده از غیبت مال باخته در مغازه، اعتراف و اعلام کرده که به واسطه بدهی دو میلیارد تومانی سرقت از مغازه مال باخته را طراحی کرده و به تنهایی انجام داده است.

 

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ  اظهار کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت بیش از پنج کیلوگرم طلا، قرار چند میلیاردی از سوی بازپرس پرونده صادر شده و اکنون تحقیقات تکمیلی برای کشف دیگر طلاهای مسروقه در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است

 

 خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------