آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آسانسور جان مرد سنندجی را گرفت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در شهرک زاگرس یک مرد 56 ساله اقدام به روغن‌کاری آسانسور کرد که به دلیل عدم قطع برق و فشار دادن کلید آسانسور باعث سقوط و جان باختن وی شد. 

به گزارش ایسنا، سهیل فضل وزیری اظهار کرد: خبر گیرکردن یک شهروند در داخل آسانسور از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد، که در این حادثه دلخراش یک شهروند سنندجی جان خود را از دست داد.

 

وی تصریح کرد: بلافاصله نیروهای عملیاتی این سازمان به محل حادثه واقع در شهرک زاگرس اعزام شدند.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: متاسفانه در این حادثه یک مرد 56 ساله با بی‌احتیاطی کامل اقدام به روغن کاری آسانسور می‌کند.

 

وی اعلام کرد: به دلیل نبود قطع برق آسانسور و فشار دادن کلید آسانسور در طبقات پایین‌تر این فرد بین تسمه آسانسور گیر کرده و به طبقات پایین‌تر سقوط می‌کند.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج،بیان کرد: متاسفانه این فرد به دلیل این بی‌احتیاطی جان خود را از دست داد.

 

فضل وزیری از شهروندان در خواست کرد: تعمیر آسانسور فقط باید توسط شرکت‌های مجاز صورت بگیرد و شهروندان به هیچ وجه نباید به صورت خود سرانه اقدام به تعمیر و روغن‌کاری آسانسور کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------