سگ مهربان نوزاده زنده به گورشده را نجات داد



سگی معلول در تایلند توانسته نوزادی که یک مادر نوجوان زنده به گور کرده بود از زیر زمین بیرون بکشد و جان او را نجات دهد.

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 بنابر گزارش رسانه‌های محلی این واقعه در شمال تایلند روی داده و مادر ۱۵ ساله این نوزاد را از ترس والدینش زنده به گور کرده بوده است.

 

اما لحظاتی بعد از این که مادر نواجوان محل دفن را ترک می‌کند پینگ‌پنگ، سگی که یک پایش در تصادف با خودرو فلج شده با پارس کردن مداوم بالای سر نوزاد می‌رود و شروع به کندن زمین می‌کند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

سپس صاحب پینگ‌پنگ که به دنبال پارس‌های مداوم او نگران شده بود متوجه می‌شود پای یک نوزاد از زیر خاک بیرون زده. او به کمک افراد روستای بان‌نانگ‌خام نوزاد را از زیر زمین بیرون می‌کشند و به درمانگاه محلی می‌برند.

 

دکترها پس از معاینه این نوزاد پسر را زنده و سالم یافتند.

 

یوسا نیسایخا، صاحب این سگ به رسانه‌های محلی گفته پس از فلج شدن پینگ‌پنگ در جریان سانحه خودرو، تصمیم به نگه‌داشتن او کرده چرا که این سگ وفاداری فوق العاده‌ای از خود نشان می‌داده است.

 

"من نگه‌ش داشتم چون هم خیلی وفاداره و هم خیلی فرمان‌بردار. همیشه به من در مزرعه و جمع کردن گاوها کمک می‌کنه. همه روستا هم او را دوست دارند. سگ فوق‌العاده‌ایست."

 

مادر نوزاد نجات یافته به علت رها کردن کودکش و همچنین اقدام به قتل توسط پلیس بازداشت شده و آن طور که روزنامه بانکوک پست نوشته اکنون به والدینش تحویل داده شده و تحت نظر روانشناس قرار گرفته است.

 

به گفته پلیس این مادر نوجوان از اقدام خود ابراز پشیمانی کرده است و والدین او هم تصمیم گرفته‌اند که سرپرستی نوه پسرشان را بر عهده گیرند.

 

 ایران /بی بی سی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------