دزدان خانه باغ های بوکان دستگیر شدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی بوکان گفت: شبکه ای از سارق حرفه ای خانه باغ های این شهرستان با تلاش و سرعت عمل ماموران آگاهی و تخصصی این فرماندهی شناسایی و متلاشی شد. 

سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان و دستگیری آنها شدند.

 

سرهنگ محبعلی با بیان اینکه اعضای این شبکه سه نفر بودند، افزود: متهمان در بازجویی های اولیه به 30 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ ها و منازل باغی بوکان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند، اظهار داشت: اموال کشف شده از متهمان به ارزش چهار میلیارد ریال بوده که تحویل مالباختگان شد.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به نکات ایمنی و حفاظتی از منازل و خانه باغ ها گفت: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فرصت سواستفاده را از سارقان سلب می کند.

 

سرهنگ محبعلی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

 

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

 

بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------