ریختن گازوئیل در جاده چالوس برای تصادف ساختگی، دروغ بود



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: اتحادیه کامیونداران درحال نصب جی پی اس بر روی یدک‌کش‌هاست تا این خودروها تحت نظارت اتحادیه باشند، درضمن از این پس یدک‌کش‌ها با نرخ‌نامه‌های مصوب به کار خود ادامه می‌دهند.

 ناصر کاویانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این‌که قرار بود یدک‌کش‌ها زیر نظر اتحادیه کامیونداران فعالیت کنند، گفت: ساماندهی یدک‌کش‌ها به مرحله اجرا رسیده است و به زودی یدک‌کش‌ها که تا پیش از این در اختیار راهداری بوده‌اند زیر مجموعه اتحادیه کامیون داران قرار می‌گیرند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: اتحادیه در حال نصب جی پی اس بر روی این خودروهاست تا تحت نظارت اتحادیه باشند، درضمن از این پس یدک‌کش‌ها با نرخ‌نامه‌های مصوب به کار خود ادامه می‌دهند.

 

کاویانی در ادامه عوامل مختلفی را در قیمت گذاری برای این خدمات دخیل دانست و گفت: نوع خودرو یدک‌کش و آسیب دیده، مسافت جابجایی خودرو، نوع جاده و آب و هوا در این قیمت گذاری تأثیرگذار خواهد بود، شهروندان حتماً به هنگام استفاده از خدمات یدک‌کش‌ها، فاکتور مربوط به این خدمات را دریافت کنند.

 

وی در پایان در خصوص این‌که پیشتر گفته شده بود برخی یدک‌کش‌ها برای ایجاد تصادف ساختگی در جاده چالوس گازوئیل می‌ریختند، گفت: ریخته شدن گازوئیل در جاده چالوس دروغ است، علت این اتفاقات نوع آسفالت استفاده شده در این جاده است، این آسفالت از نوع پلیمری بوده و برای جاده چالوس مناسب نیست، به همین دلیل برای جلوگیری از تکرار اتفاقات پیش‌آمده برش‌های عرضی به روی آسفالت ایجاد شده است.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این کلیپ‌هایی از دوربین‌های مداربسته در جاده چالوس منتشر شده بود که در آن خودروهای عبوری از مسیر جاده چالوس ناگهان سر می‌خوردند، برخی در واکنش به این کلیپ‌ها احتمال داده بودند که بعضی یدک‌کش‌ها در این مسیر عمداً گازوئیل می‌ریزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------