ماجرای جن‌گیری که از دختران جوان اخاذی می‌کرد



فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن آنان اقدام به اخاذی از آنان می کرد، دستگیر شد .

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبداله رضوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان ها می کرد، شناسایی کردند.

 

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

 

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه و سیستم های رایانه ای متهم عکس و فیلم های تهیه شده از تعداد زیادی از مال باختگان نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از ۸ نفر اعتراف کرده است.

 

وی با بیان اینکه متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: جن گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سود جو با استفاده از آن و عدم آگاهی مردم اقدام به اغفال شهروندان می کنند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از مردم خواست: از اعتماد به اینگونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند و درصورتی که شکایتی از متهم دارند به پلیس آگاهی بابلسر مراجعه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------