قتل جوان 21 ساله کنگانی با شلیک گلوله



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: فردي كه با شليك اسلحه شكاري جوان 21ساله‌اي را در شهرستان كنگان به قتل رسانده و متواري شده بود 8 ساعت پس از حادثه دستگير شد. 

به گزارش فارس، سردار خلیل واعظی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز 6 خرداد فردی به پاسگاه شیرینو از توابع شهرستان کنگان مراجعه و از مفقودی برادر 21 ساله‌اش خبر داد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: حین بررسی‌های مقدماتی جسد فرد مفقودی در حالیکه با شلیک گلوله به قتل رسیده بود در منزلی در همان روستا پیدا شد.

 

به گفته سردار واعظی با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت و سه ساعت پس از حادثه هویت عامل قتل و همدستش که متواری شده بودند شناسایی شد.

 

وی اظهار داشت: قاتل و همدستش که قصد خروج از استان را داشتند به وسیله تیم عملیاتی پلیس به طور کامل تحت تعقیب بودند و در جاده دیلم با همکاری یگان‌های انتظامی این شهرستان متوقف، دستگیر و به آگاهی کنگان منتقل شدند.

 

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در مورد علت این حادثه در دست بررسی است خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------