"قاتل" 2 شهروند کرمانشاهی دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که فروردین ماه امسال با شلیک گلوله موجب قتل دو تن از شهروندان کرمانشاهی شده بود.

به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ در روز ۲۷ فروردین امسال مبنی بر کشته شدن دو شهروند کرمانشاهی بر اثر تیراندازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار گاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: کاراگاهان در تحقیقات گسترده خود متوجه شدند فردی که با تیراندازی خود قتل دو نفر را رقم زده در واقع به هواخواهی پسرعموی خود که با افرادی دیگر به علت اختلافات ملکی درگیر و سپس زخمی شده بود، دست به این اقدام زده است.

 

امان اللهی تصریح کرد: فرد قاتل زمانی که متوجه زخمی شدن پسرعموی خود می‌شود به وسیله اسلحه کلاشینکوفی که در اختیار داشته شروع به تیراندازی می‌کند که طرف مقابل دعوا و یک نفر دیگر که در آن محدوده حضور داشته مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از انتقال هردو فرد زخمی به بیمارستان، هر دو نفر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و فرد ضارب نیز که جوانی ۲۵ ساله بود، متواری می‌شود.

 

وی گفت: تحقیقات کاراگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری فرد ضارب ادامه داشت تا اینکه موفق به ردیابی وی که در منزل مسکونی یکی از دوستانش مخفی شده بود، می‌شوند.

 

امان اللهی تصریح کرد: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و پس از اطمینان از اینکه متهم فراری در منزل حضور دارد، طی عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام و در بازرسی‌های انجام شده یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک تیغه خشاب کشف کردند.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل دو شهروند کرمانشاهی اعتراف کرد.

 

وی گفت: این فرد با هماهنگی مقام قضائی جهت بازجویی‌های تکمیلی همچنان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------