زورگیر خشن قبل از محاکمه فرار کرد



عامل زورگیری 16 میلیون‌تومانی وقتی با وثیقه آزاد شد، فرار کرد و اکنون دستور دستگیری این مرد بار دیگر صادر شده است.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از  شرق، قرار بود این متهم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود، اما فرار او جلسه دادگاه را به تعویق انداخت.

 

بر اساس مستندات پرونده، مرد جوانی به نام آرمان فروردین سال گذشته به پلیس آگاهی رفت و از فردی به نام ساسان شکایت کرد و مدعی شد این مرد اموالش را سرقت و او را با ضربات قمه مجروح کرده‌ است.

 

این مرد گفت: ساسان بچه‌محل ماست. او شب عید مرا به زور سوار ماشین کرد و با تهدید قمه ۱۶ میلیون پول نقدی را که همراه داشتم دزدید. او همچنین با قمه مرا زخمی کرد. من یک هفته در بیمارستان بستری بودم و حالا از او شکایت دارم. با اظهارات این مرد، ساسان بازداشت شد، اما اتهاماتش را نپذیرفت و ادعا کرد آرمان به‌دروغ او را به‌عنوان متهم معرفی کرده است. او گفت: آرمان هیچ مدرکی ندارد که ثابت کند من این کار را کرده‌ام و هرچه درباره من می‌گوید دروغ است.

 

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد ساسان مجرم سابقه‌دار است و قبلا نیز به اتهام قاچاق انسان تحت تعقیب بوده است. درحالی‌که پرونده او برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده بود، او با قرار وثیقه آزاد شد تا در روز محاکمه در دادگاه حاضر شود، اما او در دادگاه حاضر نشد. به همین خاطر قضات محاکمه را به وقت دیگری موکول کردند. قرار بود ساسان دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شود و از خود دفاع کند، اما او این‌بار نیز در دادگاه حاضر نشد.

 

در جلسه دادگاه آرمان به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: من سال‌ها قبل برای کار به ژاپن رفتم تا پول جمع کنم. آنجا با یک زن خارجی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. سپس به همراه همسرم برای زندگی به ایران برگشتیم. من در ایران کار ساختمان‌سازی انجام می‌دادم و کارگران زیادی داشتم. آرمان را هم از قبل می‌شناختم. او بچه‌محل ما بود و می‌دانست وضع مالی خوبی دارم. او قبلا چندبار به زندان افتاده بود،  به‌ همین خاطر هربار او را در محله می‌دیدم، با بی‌اعتنایی از کنارش عبور می‌کردم.

 

شاکی ادامه داد: آخرین‌بار شب عید بود و من ۱۶ میلیون پول نقد برداشته بودم تا به سر ساختمان بروم و حقوق کارگران را بدهم که آرمان یک‌باره با ماشین جلوی راهم پیچید. از من خواست تا سوار شوم، اما وقتی قبول نکردم، با تهدید قمه و به‌زور مرا سوار ماشین کرد. مرا از آرمانیه به حوالی سه‌راه سیمان برد و خواست تا پول‌های نقد را به او بدهم. من مقاومت کردم و گفتم پول‌ها متعلق به کارگران است، اما با قمه به صورتم زد. یک ضربه هم به دستم وارد کرد که تاندون دستم قطع شد و حالا با گذشت بیش از یک سال از این ماجرا هنوز قادر نیستم انگشتان دستم را حرکت بدهم. او پول‌های نقد را گرفت و مرا در بیابانی در حوالی سه‌راه سیمان از ماشین بیرون انداخت. شب بود و آنجا هیچ‌کس نبود تا مرا نجات دهد. در تاریکی دیدم چند کیلومتر آن‌طرف‌تر یک کانکس شهرداری قرار دارد. با سختی توانستم خودم را به آنجا برسانم و کارگران شهرداری همان‌موقع با اورژانس تماس گرفتند و من به بیمارستان منتقل شدم.

 

این مرد در ادامه گفت: چندین عمل جراحی روی دستم انجام داده‌ام، اما هنوز دستم به حالت عادی برنگشته است. ساسان قاچاقچی انسان است و  پرونده‌ای در دادگاه بعثت دارد که نشان می‌دهد چندین نفر را با ویزای جعلی به خارج از ایران  فرستاده و حتی چندین نفر را  قاچاقی از کشور خارج کرده و پس از گرفتن پول‌هایشان آنها را در ترکمنستان رها کرده است. او حتی پرونده‌ای هم در پلیس فتا دارد، ولی با این حال دوباره در دادگاه حاضر نشده است.

 

بنا بر این گزارش، با توجه به متواری‌بودن متهم، دادگاه دستور جلب او را صادر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------