آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

۲ نفر از سرشاخه های موسسه غیرمجاز تلفیق هنر در اراک دستگیر شدند



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طی تحقیقات پلیس استان، دو نفر از سرشاخه های اصلی شرکت غیرمجاز تلفیق هنر در اراک شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش مهر، سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از فعالیت افرادی در کافی شاپی در سطح شهر اراک برای جذب نیرو در یک شرکت غیرمجاز تلفیق مینا و خاتم هوشمند (تلفیق هنر) مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس پلیس، برای بررسی این موضوع آغاز شد.

 

وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و با جمع آوری اسناد و مدارک موجود، دو نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دعوت شدند.

 

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

حسینی ادامه داد: تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی های نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.

 

وی با بیان فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------