نمره درسی، بهانه هتک حرمت معلم در فضای مجازی



رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی یزد گفت: ۲ دانش‌آموزی که اقدام به انتشار مطالب علیه یکی از معلمان خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی ابوطالبی افزود: در پی مراجعه یکی از معلمان مبنی بر این‌که فرد یا افرادی با درج مطالبی توهین آمیز بر روی دیوارهای کلاس و حیاط مدرسه و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، موجب هتک حیثیت آن‌ها شدند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که ۲ نفر از دانش‌آموزان مدرسه با توجه به اختلافاتی که بابت نمره درس مربوطه در نیمه اول با معلم خود داشتند اقدام به دیوار نویسی با الفاظ زشت در مورد وی کرده و عکس‌های دیوار نویسی را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهمان با ولی خود در این پلیس احضار و با توجه به مستندات و ادله مربوطه، لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود را انتقام از معلم بابت نمره رد شده اعلام کردند.

 

ابوطالبی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، از مقابله به مثل خودداری کرده و در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------