جسد تیام در تور مرد ماهیگیر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پرونده ربودن پسربچه چهار ساله از سوی زن معتاد پس از 23 روز با پیدا‌شدن جسد تیام در منطقه خجیر وارد مرحله تازه‌ای شد. مرد ماهیگیری جسد پسربچه را در رودخانه پیدا كرده بود. 

به گزارش جام‌جم، 25اردیبهشت امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه 11 دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن پسر چهارساله‌شان به نام تیام از سوی زنی جوان خبر دادند.

 

با دستور بازپرس واحدی، تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای بازداشت زن كودك‌ربا و نجات پسر خردسال را آغاز كردند. ماموران با تحقیق از خانواده كودك متوجه شدند تیام همراه برادر و مادرش به خانه مادربزرگ خانواده در شرق تهران رفته بودند كه زن كودك‌ربا او را در خیابان دیده و به بهانه بازی با فرزندش او را با خود برده است.

 

همچنین در بازبینی دوربین‌های مداربسته دریافتند، زن معتاد تیام را داخل كارتنی گذاشته و با خود برده است. چند روز بعد متهم در یكی از بوستان‌های شهر تهران شناسایی و بازداشت شد. او مدعی بود تیام را برای گدایی برده اما او را در چهار راه تیرانداز در شرق تهران گم كرده است.

 

ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا رفتند اما هرچه محل را جست‌وجو كرده و دوربین‌های مداربسته اطراف آنجا را بازبینی كردند، ردی از حضور این زن و پسر ربوده‌شده به دست نیامد.

 زن كودك‌ربا دوباره بازجویی شد و این بار به افسر تحقیق گفت: دو پسر دارم كه یكی از آنها همسن تیام بود. چند سال پیش گرفتار مصرف شیشه شدم و همین باعث شد همسرم مرا طلاق دهدو حضانت دو پسرم را برعهده بگیرد.

 

دیگر جا و مكانی برای ماندن نداشتم و كارتن‌خواب شده بودم. برای تامین هزینه زندگی‌ام و خرید شیشه گدایی می‌كردم و با جمع‌آوری ضایعات و فروش آن هزینه زندگی‌ام تامین می‌شد .آن روز تیام مرا به یاد پسرم انداخت كه چند سال بود او را ندیده بودم. وی را ربودم و با خودم بردم. چند روزی با هم بودیم و او را همراه خودم به گدایی می‌بردم سرانجام هم او را برای گدایی به جاجرود بردم و او را زیر پلی در جاجرود رها كرده و متواری شدم .

 

با توجه به ادعای جدید زن كودك‌ربا، ماموران به محلی كه او گفته بود، رفتند تا شاید ردی از پسر ربوده‌شده پیدا شود اما هیچ اثری از پسربچه نبود. سرانجام عصر جمعه جسد پسر بچه در منطقه خجیر جاجرود پیدا شد.

 

 عمه تیام، مرگ برادرزاده‌اش را تایید كرد و به جام‌جم گفت: عصر روز جمعه، هفدهم خرداد امسال یكی از ماموران پاسگاه جاجرود با برادرم تماس گرفت و اعلام كرد جسد كودكی را در رودخانه خجیر یافته‌اند.  برادرم با اطلاع از این تماس خودش را به پاسگاه رساند.

 

مردی هنگام ماهیگیری در رودخانه جسد پسر خردسال را یافته بود. از زمانی كه تیام گم شد ما عكس و مشخصات او را در اختیار همه مراكز پلیس از جمله پاسگاه جاجرود هم قرارداده بودیم. ماموران از طریق عكس و مشخصاتی كه از تیام در اختیار داشتند گمان بردند او باید همان برادرزاده گمشده‌ا‌م باشد. برادرم از روی لباس‌هایی كه او به تن داشت و موهای سرش متوجه شد جسد متعلق به تیام است .

 

وی ادامه داد: ساعاتی بعداز كشف جسد، آزمایش دی‌ان‌ای از جسد تیام گرفته و قرار شد والدین او نیز آزمایش دی‌ان‌ای را انجام دهند و بعد از آن جسد تحویل خانواده برادرم شود. ماموران همزمان با كشف جسد تیام در رودخانه به تحقیق از زن كودك‌ربا پرداختند كه این زن مدعی شد می‌خواسته كودك را برای گدایی ببرد و بعد او را بفروشد.

 

آن روز هم او را با خود به جاجرود برده است. متهم مدعی بود همراه كودك كنار رودخانه بودند كه ناگهان پای تیام سر خورده و او داخل رودخانه جاجرود افتاده است. بعداز آن هم زن كودك‌ربا محل را ترك می‌كند كه بعد از چند روز دستگیر شده و در این مدت از ترس سكوت كرده و اطلاعات درستی درباره محل رها كردن و حادثه‌ای كه برای تیام رخ داده بازگو نكرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------