آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

56 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی کشف شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

کشف مقادیری مواد مخدر از جمله ۵۶ کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی و همچنین ۶ میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم اختصاص دارد. 

 

کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس “قم و فارس“

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و فارس خبر داد.

 

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، ۲ تن از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با ۲ دستگاه خودرو زانتیا و سانتافه، به “شیراز” منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.

 

او تصریح کرد: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: در ادامه هر ۲ خودرو توقیف و طی بازرسی از آن ها ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

 

او عنوان داشت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

 

کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی در قم

سردار آقاخانی همچنین اظهار داشت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه کامیونت و در پوشش بار تره بار از یکی از استان های جنوب شرقی به مقصد پایتخت منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو آغاز که سرانجام کامیونت مذکور به همراه یک دستگاه خودروی سواری دیگر در این خصوص شناسایی، توقیف و ۴ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، مقدار ۵۶ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی و در قالب ۱۷ بسته کشف شد.

 

او بیان داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

کشف بیش از ۶ میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم

آقاخانی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و با اطلاع از اینکه فردی قصد دارد با یک کامیونت اقدام به قاچاق محموله خشکبار به ارزش چندین میلیارد ریال کند، عملیات شناسایی و توقیف کامیونت و راننده آن در دستور کار قرار گرفت.

 

او افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد بارگیری در یکی از استان های جنوبی انجام شده و مقرر است با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم در شهر تهران تخلیه و توزیع شود، بنابراین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل “حبوبات” بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مقادیر زیادی گردو به همراه مغز گردو قاچاق کشف شد.

 

او تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد،خشکبار مکشوفه شامل هزار و یکصد کیلوگرم گردو و ۲ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم مغز گردو بوده است.

 

آقاخانی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۸۲ هزار ریال برآورد شده که متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

شفقنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------