شلیک مرگ به همسر



زن جوان که متهم است با همدستی پسر و دخترش شوهر خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.فرزندان مقتول در دادگاه ادعا کردند که مادرشان دست به اسلحه شده و زمانی که پدرشان در خواب بوده او را کشته است. 

به‌گزارش ایران ، بیست وپنجم تیر سال 96 به‌دنبال شنیدن صدای شلیک گلوله از یک واحد مسکونی در خیابان سهروردی همسایه‌ها سراسیمه مقابل در جمع شدند و وقتی صحنه خونینی را دیدند خیلی زود با اداره پلیس تماس گرفتند.

 

مأموران کلانتری بلافاصله در صحنه جنایت حضور یافتند و با جسد غرق در خون مرد 45ساله‌ای به نام فرهاد روبه‌رو شدند که در اثر اصابت گلوله به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده بود.در نخستین تحقیقات میدانی همسر مقتول به‌نام نسرین به اتهام قتل دستگیر شد.

 

این زن در بازجویی‌ها ادعا کرد پسرو دختر نوجوانش در قتلی که مرتکب شده است با او همدستی کرده‌اند. به‌دنبال اظهارات وی نسرین 42 ساله به اتهام مباشرت در قتل همسرش و دو فرزند او به نام‌های نیما وثنا به اتهام معاونت در قتل پدرشان صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی وبا حضور قاضی واعظی - مستشار دادگاه – پای میز محاکمه ایستادند.

 

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص عروسشان شدند سپس متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد و در شرح ماجرا به قضات گفت: پنجم تیر سال 96 بود که شوهرم با من درگیر شد او می‌گفت تو با مردان غریبه ارتباط داری. او مدت‌ها بود که به من توجهی نمی‌کرد به‌همین خاطر هم من مدام با گوشی وفضای مجازی خودم را سرگرم می‌کردم. راستش را بخواهید با مرد جوانی تازه آشنا شده بودم وفقط در حد صحبت کردن با او رابطه تلفنی داشتم. اما وقتی شوهرم مرا متهم به خیانت و رابطه نامشروع کرد کینه او را به دل گرفته و تصمیم گرفتم شوهرم را بکشم. با کمک پسر ودخترم اسلحه را از داخل جعبه‌ای که وسایل خاص اش را نگهداری می‌کرد برداشتیم وبه او وقتی که خواب بود شلیک کردم.

 

سپس دختر وپسر 17 ساله مقتول که متهم به معاونت در قتل پدرشان بودند در جایگاه ایستاده و با رد اتهام خود ادعاکردند این مادرشان بود که به پدرشان شلیک کرده ودر زمان شلیک گلوله آنها در اتاقشان خواب بودند و با شلیک تیر از خواب بیدار شدند.

 

پس از پایان اظهارات متهمان پرونده قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

این گزارش حاکی است در مرحله دادسرا از مرد جوانی که با زن رابطه داشت بازجویی صورت گرفت. او در تحقیقات گفت: من با این خانم در فضای مجازی آشنا شدم و فقط به‌صورت پیامک وتلفنی با او ارتباط داشتم ونمی دانستم او متأهل است.

 

نگاه کارشناس

یکی از مشکلات جامعه ما جایگزین کردن شبکه‌های مجازی به‌جای ارتباط و تعامل بین زوج‌هاست که زن و مرد ناخواسته درگیر ارتباط‌های پوچ و نادرست می‌شوند  و   تنها راه آن، این است که زن و شوهر ارتباط خود را مدیریت کرده و با انجام تفریحات سالم و مشترک روابط بین اعضای خانواده را مستحکم و به‌جای اینکه محبت واقعی را در فضاهای مجازی جست‌و‌جو کنند، با در کنارهم بودن، انجام کارها و تفریحات مشترک، بزرگ کردن حسنات و نادیده گرفتن ایرادها، ارتباطات عاطفی بین اعضای خانواده را مستحکم‌تر کنند. مهم‌ترین عامل گرایش به این نوع روابط غیر اخلاقی خلأ عاطفی است.

 

به‌نظر می‌رسد امروزه با وجود گسترش نهادهای مشاوره‌ مدرن، زوج‌های جوان بیش از گذشته از سردی روابط رنج می‌برند و با معادله‌ زندگی جمعی کمتر آشنایی دارند، در حل مشکلات خود عاجزترند و زودتر به فکر طلاق می‌افتند.

 

می‌توان گفت که همبستگی و ارتباطات قوی بر اساس احساس نیاز شکل می‌گیرد. هرچه احساس نیاز بیشتری به برخورداری از حمایت و هدایت دیگران داشته باشیم رابطه بهتری با آنان برقرار می‌کنیم و سعه‌ صدر بیشتری در قبال ناملایمات رفتاری آنان نشان می‌دهیم.

 

معصومه مرادپور 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------