اجیر کردن دو مرد برای جنایت



زن جوان که با همدستی دو مرد نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرایی کرده بود، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستادند. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از هشتم فروردین سال 97 به‌دنبال اعلام ناپدید شدن مرد جوانی به نام امین آغاز شد. طولی نکشید که با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس پایتخت جسد مرد جوان در بیابان‌های اطراف خاتون آباد کشف شد.

 

همسر مقتول به‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف‌های او راز این جنایت مرموز فاش شد او در بازجویی‌ها به همدستی دو مرد دیگر به نام‌های فرید و یاسر در قتل همسرش اشاره کرد. با اعتراف‌های این زن جنایتکار دو متهم دیگر دستگیر شدند و با صدور کیفرخواست سه متهم صبح دیروز به اتهام مشارکت در قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.

 

در آغاز جلسه معاون اول قوه قضائیه به نمایندگی از دو طفل مقتول خواستار قصاص شد. سپس فرید که دوست زن جوان بود پای میز محاکمه ایستاد. او در دفاع از خودش گفت: مدتی بود که با فریده دوست بودم نمی‌دانستم او متأهل است اما مدتی بعد متوجه شدم و می‌خواستم ارتباطم را به هم بزنم که او اصرار کرد شوهرش را به خاطر اینکه آزارش می‌دهد گوشمالی دهم.

 

زن جوان نیز در شرح ماجرا به قضات گفت: روز حادثه من و شوهرم به خاطر بیماری من به درمانگاه رفتیم. موقع برگشت به‌عنوان مسافر سوار خودروی فرید و یاسر شدیم آنها قرار بود فقط شوهرم را کتک بزنند اما وقتی که من داخل خودرو بودم شوهرم را در بیابان‌های اطراف خاتون آباد کشتند.

 

آنگاه متهم ردیف سوم به نام یاسر درباره روز حادثه به دادرسان دادگاه گفت: شب حادثه با فرید در خانه بودیم که گفت برویم با خودرو یک دور بزنیم. ناگهان فرید درباره نقشه تنبیه شوهر فریده صحبت کرد و از من خواست کمکش کنم. من هم فقط مقتول را بستم هیچ ضربه کشنده‌ای به او نزدم و اتهام قتل را قبول ندارم.قاضی قربانزاده درباره ارتباط فریده با مرد غریبه از او پرسید و گفت آیا اتهام زنا را قبول داری؟ که او منکر شد و گفت ما فقط تلفنی حرف می‌زدیم. پس از پایان اظهارات سه متهم پرونده قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

 ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------