حریق در آرایشگاه زنانه



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک آرایشگاه زنانه در ساختمانی پنج طبقه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان پنج طبقه در ساعت ۱۳:۱۱ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به همراه نردبام هیدرولیکی به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، پل پنجم اعزام کرد.

 

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه بعد از گزارش وقوع در محل حاضر شد، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه پنج یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و دود زیادی تمام طبقات آن را فراگرفته است.

 

ملکی با بیان اینکه حدود نیمی از ساختمان دارای کاربری مسکونی بود، گفت: نیمی دیگر از ساختمان نیز دارای کاربری نظیر آرایشگاه و باشگاه ورزشی زنانه در زیرزمین بود. کانون حریق نیز آرایشگاهی زنانه بود که آتش سوزی از پکیج این واحد در بالکن آغاز شده و اتاقی ۹ متری در این واحد را نیز دربرگرفته بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تا پیش از حضور آتش نشانان تعدادی از شهروندان از ساختمان خارج شده بودند. همزمان با حضور آتش نشانان نیز آنان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات را در دستورکار خود قرار دادند که یک گروه از آتش نشانان موفق شدند ۲۰ نفر از شهروندان را از داخل ساختمان خارج کرده و به محلی امن منتقل کنند.

 

ملکی افزود: همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز با استفاده از امکانات اطفای حریق، شعله‌های آتش در این ساختمان مسکونی را اطفا کرده و پس از ایمن سازی به مأموریت خود خاتمه دادند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------