گرد و خاک تهران را فرا می‌گیرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,گرد و خاک
مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور، از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی شامل یزد، اصفهان، سمنان،مرکزی و.. خبر داد.

 به گزارش ایلنا ،احد وظیفه مدیرکل پیش بینی هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده گفت: اعلام کرد: برای امروز پنج‌شنبه در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور با ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رو به رو خواهیم شد.

 

وظیفه گفت: برای فردا در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور با بارش پراکنده باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی از نواحی شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران و همچنین در جنوب غرب و برخی مناطق جنوب کشور وزش باد شدید، گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه شرایط گرد و غباری و وزش باد برای نواحی شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است. روز جمعه هوای تهران همچنان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------