نقشه پلید زن مهماندار برای ۱۸ مرد تهرانی / این زن با لباس فرم سر قرار می‌رفت + عکس



رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری زنی خبر دارد که به بهانه خرید ارز و وعده سرمایه گذاری شش میلیارد تومان از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود.

 سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در توضیح این خبر بیان داشت: در اواسط خرداد ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۴ تهران به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شدکه در آن ۱۸ تن از مالباختگان اظهار داشتند یک زن که مدعی بود از کارکنان هواپیمایی است مبلغ ۶ میلیارد تومان از آنان به بهانه خرید ارز و سرمایه گذاری در ورود خودرو‌های خارجی کلاهبرداری کرده است.

 

وی با بیان اینکه کلیه مالباختگان اظهارات مشابه‌ای در خصوص کلاهبردای متهم، بیان می‌داشتند، گفت: یکی از مالباختگان با متهم از طریق یکی از دوستانش آشنا شده بود و این فرد خود را از کارکنان هواپیمائی معرفی و اظهار می‌داشت می‌تواند ارز و خودرو‌های خارجی وارد کند و من نیز به خیال اینکه می‌توانم سرمایه گذاری خوبی داشته باشم کلیه وجوه نقد و پس اندازم را به حسابی که این خانم معرفی کرده بود، واریز کردم.

 

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات مالباخته‌ای دیگر، عنوان کرد: این شاکی نیز گفت: متهم در همسایگی آنان سکونت دارد و به طور مداوم او را با الباس یونیفورم هواپیمائی می‌دیدم این زن مدعی بود که از کارکنان هواپیمائی است و می‌تواند خودرو‌های خارجی و ارز را به داخل کشور وارد کند تا اینکه اعتماد مرا جلب و مبالغی را به حساب خود و یا خانواده اش و همچنین افرادی که وی معرفی کرده بودند، واریز کردم، ولی پس از گذشت مدتی از ارز خارجی و یا خودرویی که وی وعده داده بود، خبری نشد و به بهانه‌های مختلف طفره می‌رفت تا اینکه متوجه متواری شدن وی شدم.

 

سرهنگ جان نثاری بیان داشت: تحقیقات پلیسی ادامه و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که حساب‌های که متهم به مال باختگان معرفی می‌شده، مربوط به صرافی‌های مستقر در تهران است که این افراد اظهار می‌داشتند که خانم جوانی به طور مرتب به صرافی آنان مراجعه می‌کرده و به ازای خرید سکه و ارز مبالغی را به حساب آنان منتقل می‌کرده است.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شمال تهران شناسایی شد، عنوان کرد: کارآگاهان موفق شدند متهم را با دستور قضائی در مخفیگاهش بازداشت و در بازرسی از آن محل مقداری سکه و ارز کشف کنند.

 

وی در خصوص اظهارات متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه با پذیرش جرم ارتکابی اظهار کرد: هیچ گونه سمتی در هواپیمایی ندارم و قصد داشتم که مقداری پول تهیه و از کشور خارج شوم که با تهیه لباس فرم و جلب اعتماد مال باختگان کلیه مبالغی دریافتی که ۶ میلیارد تومان است دلار و سکه خریداری کرده ام.

 

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در پایان خاطر نشان کرد: متهم با دستور قضائی تا تکمیل پرونده در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

  رویداد۲۴ 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------