آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

اصرار به بی گناهی در جنایت پارک تختی تهران



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر جوان که عامل جنایت پارک تختی تهران شناخته شده است اصرار به بی گناهی دارد. از چهار سال پیش پرونده قمه کشی مرگبار تحت بررسی های قضایی و پلیسی قرار گرفت تا این‌که قاتل ردیابی شد.

 به گزارش خراسان،عامل این جنایت صبح دیروز در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.   محمد ۲۹ ساله که متهم است 24 بهمن ماه سال ۹۴ در جدالی تن به تن در پارک تختی پسر ۳۰ ساله ای به نام اسماعیل را با ضربات قمه کشته است وقتی  اولیای دم خواستار حکم قصاص شدند در جایگاه ایستاد و گفت: باور کنید من اسماعیل را نمی شناختم  و هیچ خصومتی با او نداشتم . وی افزود:من از قبل  با پسری به نام فرشاد درگیر بودم.

 

او  چند بار در حالت مستی مقابل مغازه پدرم آمده و شروع به عربده کشی کرده بود .پدرم از این ماجرا ناراحت بود به همین دلیل آن روز با فرشاد تماس گرفتم و به او تذکر دادم تا دست از مشروب خواری بردارد. من از او خواستم تا دیگر مقابل مغازه پدرم نیاید اما او که عصبانی بود فحاشی  کرد و از من خواست تا به پارک تختی بروم .  محمد درحالی‌که صدایش می لرزید ادامه داد: وقتی به محل قرار رفتم ، فرشاد با دوستانش که سوار سه‌خودرو بودند به آن‌جا آمدند .آن‌ها تفنگ هم داشتند و به سمت من شلیک کردند.

 

وقتی تیر هایشان تمام شد همگی با چوب و  قمه  به سمت من حمله ور شدند و من برای دفاع از خودم قمه  زنگ زده ای را که همراه داشتم بیرون کشیدم. وی گفت:  در آن دعوا بیشتر شرکت کنندگان چاقو و قمه در دست داشتند. مقتول سه ضربه قمه  به دست،کتف و قلبش  خورده است.من اولین ضربه قمه ای که زدم به دست دوستم برخورد کرد. دومین ضربه به کتف مقتول خورد. ممکن است ضربه ای که دیگران در دعوا زده اند به قلب مقتول برخورد کرده باشد.

 

محمد گفت: من در آن دعوا به شدت مجروح شده بودم و حال خودم را نمی فهمیدم. من  در حال فرار بودم و اسماعیل مرا تعقیب می کرد. در یک لحظه دیگر او را ندیدم و نمی دانم چه کسی او را کشته است.من اصلا او را از قبل نمی شناختم و  انگیزه ای برای کشتن او نداشتم . بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------