انهدام باند جاعلان عنوان های دولتی در تهران



یک باند تبهکاری در شهر تهران که با جعل عنوان های دولتی از مالکان واحدهای صنفی محدوده های مختلف اخاذی می کردند متلاشی شد.

سردار علی ذوالقدری رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز دوشنبه گفت: با شکایت تعدادی از کسبه و مالکان واحدهای صنفی محدوده‌های مختلف شهر تهران، مشخص شد دو مرد تحت پوشش نماینده دادستان و مأموران اماکن پلیس، به بهانه‌های مختلف از مالکان این واحدها ایرادهای صنفی گرفته و اقدام به اخاذی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: متهمان با جعل مدارک شناسایی و غصب عنوان دولتی، به واحدهای صنفی محدوده‌های مختلف پایتخت مراجعه می‌کردند و ظاهراً پس از بررسی و بازرسی از این واحدها به بهانه‌های واهی از مالکانشان اخاذی می‌کردند.

 

ذوالقدری با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده چهره متهمان و مشخصات ظاهری آنها به دست آمد اظهار داشت: ضمن آموزش به مالکان واحدهای صنفی، طی یک عملیات مأموران موفق به دستگیری این دو متهم به هنگام اخاذی از مالک یک واحد صنفی شدند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: متهمان اعتراف کردند که با جعل عنوان دولتی از این واحدها ایراد گرفته و به این بهانه اخاذی می‌کردند و این در حالی بود که طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی تجهیزات قلابی از جمله بیسیم، شوکر و تعدادی مدارک و مهرهای جعلی کشف شد.

 

ذوالقدری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا منتقل شده و با صدور قرار وثیقه پنج میلیاردی روانه زندان شدند.

 

 ایران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------