توطئه‌های یک مرد برای کشتن همسر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مردکینه توز که اعضای خانواده‌اش او را تحقیر می‌کردند با طراحی نقشه‌ای همسرش را به قتل رساند. 

به گزارش ایران  ، شهریور پارسال بود که به پلیس خبر رسید زن ۵۴ ساله‌ای در خانه‌اش براثر نشت گاز جان باخته است.حمید همسر این زن به کارآگاهان گفت: هنگام صبح بعد از خوردن صبحانه به پارک رفتم. دو ساعتی در پارک بودم که یادم افتاد گوشی تلفن همراهم را با خودم نیاورده‌ام.وقتی برای برداشتن گوشی تلفن به‌خانه برگشتم متوجه شدم همسرم بی‌هوش افتاده است. همسایه‌ها را صدا زدم. یکی از همسایه‌ها پرستار بود همسرم را معاینه کرد و گفت، فوت کرده است. زمانی که من وارد خانه شدم بوی گاز می‌آمد و تصور می‌کنم همسرم بر اثر گاز گرفتگی مرده است.

 

اما کارآگاهان در تحقیقات میدانی هیچ اثری از گاز گرفتگی نیافتند و همین مسأله شک تیم تحقیق را بیشتر برانگیخت. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی مرد میانسال بازداشت شد و ۱۲ روز پس از جنایت، به قتل همسرش اعتراف کرد.

 

او گفت: سال‌هاست که معتادم و همین موضوع باعث شده بود همسر و پسرانم به من بی‌احترامی کنند مدتی بعد نیز فهمیدم یکی از پسرهایم می‌خواهد خانه‌ای که به نامم است را از من بگیرد. شب حادثه با او درگیر شدم که او مرا هل داد و سرم به میز تلویزیون خورد اما همسرم نه تنها جلوی پسرم را نگرفت بلکه طبق معمول از او حمایت کرد.

 

 همین رفتار‌های همسرم باعث شده بود که بچه‌هایم به من بی‌حرمتی کنند و من هم کینه او را در دل داشتم. آن روزصبح مثل همیشه به پارک رفتم اما قبل از ترک خانه شیر گاز را باز کردم تا همسرم بر اثر خفگی بمیرد ولی دستم به خون آلوده نشود.

 

حتی برای اجرای نقشه‌ام در بالکن را هم بستم. یک ساعت بعد که به خانه برگشتم، دیدم زنم زنده است برای همین دستمالی داخل دهانش کرده و او را خفه کردم.نیم ساعتی که گذشت شروع کردم به داد و بیداد و از همسایه‌ها کمک خواستم درپی اعتراف‌های این مرد کینه جو کیفرخواست علیه او به اتهام قتل عمد صادر شد و بزودی این پرونده در دادگاه کیفری روی میز قضات قرار خواهد گرفت تا محاکمه شود.

 

  معصومه مرادپور 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------