«مو بوکسوری» زیر تیغ قانون



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
جوان معروف به «موبوکسوری» که از سوی پلیس به اتهام زورگیری های خشن تحت تعقیب قرار گرفته بود با شلیک پنج گلوله توسط نیروهای گشت نامحسوس کلانتری الهیه مشهد در چنگ قانون گرفتار شد. 

به گزارش خراسان، ساعت 21 شب جمعه گذشته، خبری در بی سیم های پلیس پیچید که حکایت از گوشی قاپی توسط دو جوان موتورسوار داشت که موتورسیکلتی به رنگ آبی داشتند و یکی از آن ها موهایش را مدل معروف به «موبوکسوری» کوتاه کرده بود. در پی کسب این خبر، نیروهای گشت نامحسوس وارد عمل شدند و با دقت موتورسواران عبوری را زیرنظر گرفتند از سوی دیگر احتمال می رفت با توجه به محدوده جغرافیایی جرم، دزدان موتورسوار به سوی بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی (میثاق) حرکت کرده باشند بنابراین با صدور دستوری از سوی سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) بلافاصله گشت های موتوری و خودرویی، مناطق احتمالی تردد سارقان موتورسوار را به محاصره درآوردند و به طور نامحسوس در مناطقی از شهر مستقر شدند و گروهی نیز به گشت زنی پرداختند. در همین هنگام بود که ناگهان یکی از گشت های نامحسوس با تیزبینی متوجه عبور پنهانی موتورسوارانی از سوی بولوار میثاق شدند که رنگ موتورسیکلت آن ها آبی بود!

 

گزارش خراسان حاکی است، با توجه به اهمیت موضوع، نیروهای انتظامی در یک عملیات هماهنگ و به طور غافلگیرانه سد راه موتورسواران شدند و به آن ها دستور «ایست» دادند. راکب موتورسیکلت با  دیدن نیروهای پلیس در یک لحظه گاز موتورسیکلت را فشرد و تلاش کرد با حرکت در جهت خلاف خودروها از چنگ قانون بگریزد اما یکی از نیروهای پلیس در یک اقدام ضربتی چاقویی را از زیر پیراهن راکب موتورسیکلت بیرون کشید که در این گیرودار «موبوکسوری» با پای پیاده و با استفاده از تاریکی شب به داخل کوچه های فرعی گریخت و ناپدید شد اما گروه نامحسوس گشت کلانتری به تعقیب وی پرداختند و راه های گریز احتمالی را مسدود کردند. از سوی دیگر راکب موتورسیکلت نیز در یک فرصت استثنایی از چنگ مامور انتظامی گریخت. با وجود این عملیات با هماهنگی رئیس کلانتری ادامه یافت تا این که نیروهای گشت موفق شدند با شلیک پنج گلوله، ترک نشین معروف به «موبوکسوری» را در اطراف میدان نمایشگاه بین المللی مشهد زمین گیر کنند!

 

با دستگیری این متهم 27 ساله، درحالی تلاش برای ردیابی راکب موتورسیکلت ادامه یافت که بررسی های نیروهای انتظامی مشخص کرد، پلاک موتورسیکلت آبی رنگ نیز مخدوش است.

 

بنابراین گزارش، متهم دستگیر شده  با دستور قاضی سید هادی شریعت یار (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) مورد بازجویی قرار گرفته بود که  زن جوانی با مراجعه به دایره تجسس کلانتری، دزد موبوکسوری را شناسایی کرد و تصویری از صحنه سرقت را نیز نشان داد. در همین حال بررسی های تخصصی نیروهای کلانتری حاکی از آن بود که چندین پیامک برای خرید و فروش گوشی های مختلف و گران قیمت از تلفن همراه متهم به فرد دیگری ارسال شده است. به گزارش خراسان، متهم دستگیر شده، با دستور قاضی شریعت یار درحالی روز گذشته روانه زندان شد که تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند تبهکاری ادامه یافت.

 

 

سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------