آدم ربایی‌جنجالی‌در‌شهر!



زن جوانی که با ادعای آدم ربایی و تجاوز به عنف چندین روز پلیس و دستگاه قضایی را درگیر یک ماجرای هولناک کرده بود، به دروغ گویی خودش اعتراف کرد! 

به گزارش خراسان، ماجرای هولناک این پرونده که چندین روز پلیس را به سوی فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی کشاند از آن جا آغاز شد که ساعت 3 بامداد حدود یک هفته قبل، زوج جوانی سوار بر خودرو در حال عبور از منطقه رضاشهر مشهد بودند که ناگهان زن جوانی را با وضعیت و ظاهری بسیار زننده و وحشتناک در شهرک نوفل لوشاتو مشاهده کردند.

 

راننده جوان با چشمانی حیرت زده و نگران نگاهی به همسرش انداخت و چند متر بالاتر پدال ترمز را فشرد. راننده که احتمال می داد آن زن جوان به دام شیاطین هوسران افتاده یا دچار بیماری روحی و روانی است که با چنین وضعیتی در خیابان ظاهر شده است، از همسرش خواست تا به سوی زن جوان برود و به او کمک کند! گزارش خراسان حاکی است، همسر مرد راننده که با نگرانی و تعجب و آرام آرام به سوی زن جوان گام برمی داشت پس از نزدیک شدن به وی دریافت که او بیمار نیست و نیاز به کمک دارد! بنابراین زوج جوان او را به صندلی عقب خودرو هدایت کردند و در مسیر حرکت خود تحویل ماموران کلانتری سجاد مشهد دادند! ماموران انتظامی که با استشمام بوی مشروب، احتمال می دادند حادثه ای برای زن 24 ساله اتفاق افتاده است بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و این گونه آن زن به بیمارستان فارابی مشهد انتقال یافت و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت.

 

زن 24 ساله پس از آن که هوشیاری کامل خود را به دست آورد در پاسخ به سوالات نیروهای انتظامی گفت: حدود ساعت 10 شب بود که برای برداشت وجه نقد پای دستگاه عابربانک در خیابان مطهری جنوبی رفتم اما ناگهان شش مرد جوان سوار بر یک خودرو مرا ربودند و به منزلی در اطراف شهرک نوفل لوشاتو بردند. این زن 24 ساله که مدعی بود چند سال قبل از همسرش طلاق گرفته است ادامه داد: آن ها بعد از خوراندن مشروب مرا مورد تجاوز و آزار واذیت قرار دادند اما در ساعات اولیه بامداد من از فرصت استفاده کردم و از چنگ آن ها گریختم. وقتی با همان وضعیت در خیابان راه می رفتم، یک زوج جوان مرا با خودرو به کلانتری رساندند!

 

بنابراین گزارش، با توجه به ادعاهای وحشتناک این زن جوان که «ر-س» نام دارد بلافاصله بی سیم های پلیس به کار افتاد و ماجرای هولناک وی به دیگر مراکز انتظامی اعلام شد. از سوی دیگر نیز حساسیت و اهمیت موضوع موجب شد تا این پرونده با دستور قاضی دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، در اداره جنایی پلیس آگاهی مورد بررسی های دقیق اطلاعاتی قرار گیرد. به همین دلیل و با صدور دستوری از سوی سرهنگ حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) پرونده این زن جوان توسط گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

تحقیقات ابتدایی از بیمارستان فارابی مشهد آغاز شد اما زن جوان از بیمارستان مرخص شده بود بنابراین کارآگاهان با به دست آوردن مشخصات ثبت شده در کلانتری موفق شدند محل سکونت وی را پیدا کنند! این زن جوان که به پلیس آگاهی دعوت شده بود در تشریح ماجرا، همان ادعای گذشته خود را تکرار کرد! با آن که اظهارات وی برای کارآگاهان زبده اداره جنایی،حیرت‌انگیز و باور نکردنی بود اما باز هم به خاطر اهمیت ماجرا، تحقیقات گسترده اطلاعاتی با دستور سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) به سرپرستی سرگرد خداوردی آغاز شد. کارآگاهان در اولین مرحله از عملیات خود و با هماهنگی مقام قضایی، منزل مورد ادعای زن جوان را در شهرک نوفل لوشاتو شناسایی و مالک آن را دستگیر کردند.

 

این مرد 38 ساله وقتی با اتهام سنگین آدم ربایی روبه رو شد، لب به اعتراف گشود و با رد ادعای زن جوان گفت: او با پسر 19 ساله ای به نام «ب» از مدتی قبل آشنا شده بود و با یکدیگر قرار می گذاشتند آن شب هم او به اتفاق آن پسر به منزلم آمدند و کنار یکدیگر به مصرف مشروبات الکلی مشغول شدیم. حدود ساعت 3 بامداد بود که ناگهان مشاجره لفظی بین او و پسر جوان رخ داد که این مشاجره به درگیری کشید و آن زن با همان وضعیت نامناسب از منزل بیرون رفت که دیگر او را ندیدم!

 

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است، در پی ادعاهای این مرد 38 ساله، کارآگاهان با انجام یک سری تحقیقات میدانی دریافتند که شب حادثه، پسر جوان و زن مذکور از فروشگاه مواد غذایی محله نیز حدود 70 هزار تومان تنقلات خریده اند و به اتفاق یکدیگر به آن منزل رفته اند.

 

در پی روشن شدن حقیقت ماجرا، زن جوان دوباره بازجویی شد که بررسی های دقیق تر مشخص کرد: شب حادثه، زن جوان با پسر 19 ساله قرار گذاشته بودند اما آن زن خودروی پرایدش را در حاشیه خیابان مطهری جنوبی پارک کرده و سوار بر خودروی پسر 19 ساله به منزلی در شهرک نوفل لوشاتو رفته است! و ماجرای آدم ربایی و همچنین ادعای تجاوز به عنف کاملا دروغ است!

 

بنابر گزارش خراسان، با اعترافات زن جوان، در نهایت مالک منزل با دستور مقام قضایی روانه زندان شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری پسر 19 ساله ادامه یافت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------