مستی و قتل؛ جوان را مقابل قاضی برد



پسر جوان که در حالت مستی دوستش را به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 به  گزارش  باشگاه خبرنگاران،رسیدگی به این پرونده از بیست و یکم فروردین سال گذشته به‌دنبال درگیری خونینی در قرچک ورامین آغاز شد. در این نزاع که بین دو پسر جوان اتفاق افتاد سهیل بر اثر ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه جان باخت.

 

ضارب که همان موقع با حضور همسایه‌ها دستگیر شده بود در بازجویی‌های مقدماتی اتهامش را پذیرفت و به این ترتیب صبح روز گذشته با صدور کیفرخواست از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغر عبداللهی منتقل شد تا محاکمه شود. در ابتدای جلسه محاکمه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند و پس از آن داوود - متهم به قتل - پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: روز حادثه سهیل با من تماس گرفت و خواست به خانه‌اش برویم تا با هم مشروب بخوریم. پس از آن که مشروب خوردیم ناگهان متوجه شدم نیت شومی در سر دارد به شدت شوکه شده بودم تا حدی که می‌خواستم خودم را از پنجره به بیرون پرت کنم، اما او با چاقو به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و باهم درگیر شدیم. من ضربه‌ای به او زدم. سهیل را من کشتم، اما قصدم قتل او نبود و فقط برای دفاع از خودم به او ضربه زدم.

 

پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------