زن جوان، طعمه زورگیری از رانندگان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرد پلید که با طعمه قرار دادن همسرش در مسیر رانندگان خودروهای مدل بالا از آنها زورگیری و سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

 به‌گزارش  ایران ، اوایل اردیبهشت مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰تماس گرفت و از سرقت اموالش به دست دو مرد و یک زن جوان خبر داد. وقتی مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد برای بررسی ماجرا به محل رفتند وی گفت: ساعت ۱۷:۳۰عصر در محدوده بزرگراه ستاری با خودروی سواری‌ام در حال حرکت بودم که خانم جوانی را به‌عنوان مسافر به مقصد یوسف آباد سوار کردم. در بین راه سر صحبت باز شد تا اینکه زن جوان پیشنهاد دوستی داد و من هم پذیرفتم. در همین هنگام، ناگهان یک دستگاه خودروی سواری راهم را سد کرد و دو مرد با چاقو و قمه از خودرو پیاده شدند.

 

راننده فریاد می‌زد: تو با همسر من چکار‌داری و.... با جوسازی که ایجاد کرده بودند تمامی اموالم را سرقت کردند.بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد اما در هنگام تحقیقات مقدماتی پرونده‌های مشابه دیگری به این پایگاه ارجاع شد، سرانجام با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش‌های اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه زوج زورگیر را در جنوب تهران شناسایی کنند. کارآگاهان مدتی مخفیگاه زوج زورگیر را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه موفق شدند در پنجم تیر امسال، زوج جوان را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه سوم منتقل کنند.

 

سرهنگ کامیار چهری- رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت- با بیان اینکه این زن و شوهر به ۲۵ فقره سرقت با همکاری همدستشان اعتراف کردند، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که بیشتر سوژه‌های سرقت را از بین رانندگان (مردان) جوان انتخاب می‌کردند یا اینکه به‌عنوان مسافر کش از مسافرانشان زورگیری و سرقت می‌کردند.

 

 تحقیقات برای دستگیری متهم سوم پرونده ادامه دارد.

 

ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------