زن جوان در آتش خشم شوهر آتش‌نشان سوخت



مرد آتش‌نشان وقتی فهمید همسرش با 600میلیون تومان پس‌انداز او طلا خریده است، زن جوان را خفه كرد. 

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 3 دقیقه دیروز ـ شنبه ـ مرد ۴۶ ساله‌ای با پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد همسرش را به قتل رسانده است. در ادامه ماموران كلانتری مرزداران راهی خانه این مرد در میدان آرش شده و پس از ورود به آپارتمان شماره سه با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند كه صورتش خونین بود و رد كبودی روی گردنش مشاهده می‌شد.

 

متهم به قتل و پسر 12 ساله‌اش در محل جنایت حضور داشتند كه ماموران در ابتدا به تحقیق از پسر مقتول پرداختند. پسر 12 ساله كه شوكه بود، به ماموران گفت: پدر و مادرم گاهی با هم درگیری و اختلاف داشتند.

 

دیشب من پیش مادرم خوابیدم و پدرم در اتاق من خوابید. صبح ساعت 6 و 30 دقیقه از خواب بیدار شدم اما مادرم در اتاق نبود. از اتاق خواب بیرون آمدم و متوجه درگیری پدر و مادرم شدم. پدرم عصبانی بود و با مشت به صورت مادرم ضربه می‌زد. دست پدرم را گرفتم تا مانع كارش شوم اما مرا به سمتی پرت كرد و وقتی مقاومتم را دید، به داخل اتاق انداخت و در را به رویم قفل كرد. با لوله جاروبرقی شروع به ضربه زدن به در كردم و بعد از 20 دقیقه در را شكستم. وقتی بیرون آمدم، پدرم در آشپزخانه در حال نوشیدن آب بود. به سمت پذیرایی رفتم و با جسد مادرم روبه‌رو شدم كه صورتش خونی بود. تلفن خانه را برداشتم تا با پلیس تماس بگیرم كه پدرم گوشی تلفن را از دستم گرفت و شكست. چند دقیقه بعد خودش با اورژانس و پلیس تماس گرفت.

 

ماموران كلانتری سپس به تحقیق از مرد همسركش پرداختند كه او با اعتراف به قتل همسرش گفت: سال 79 با همسرم كه كارمند بانك بود، آشنا شده و ازدواج كردیم. با هم اختلاف زیادی داشتیم و همسرم رفتار خوبی با من نداشت، به‌طوری که باعث دق كردن مادرم شد. در همان سال‌های ابتدایی زندگی، یك بار بعد از دعوا با همسرم، او مرا از خانه بیرون انداخت كه تصمیم به طلاق گرفتم اما بعد از مدتی دوباره آشتی كردیم.

 

در این سال‌ها همسرم هیچ توجهی به من نداشت و همیشه پسرمان را علیه من تحریك می‌كرد. او خودش را رئیس خانه می‌دانست و به نظرات من توجهی نمی‌كرد و فقط تصمیمات خودش مهم بود.

مرد 46 ساله ادامه داد: در آتش‌نشانی كار می‌كردم و در این سال‌ها 600 میلیون تومان جمع كرده بودم. پول‌ها را به همسرم دادم تا برایم دلار بخرد. هفته قبل به او گفتم پولم را پس بده اما از این‌كار خودداری كرد و مدعی شد با این پول طلا خریده است. این رفتارها باعث شد روزهایی كه شیفت نبودم به باغ پدرم یا خانه خواهرم بروم.

متهم به قتل درباره قتل همسرش هم گفت: صبح كه از خواب بیدار شدم از همسرم خواستم پولم را برگرداند تا بتوانم بدهی‌هایم را بدهم اما دوباره مخالفت كرد. با هم درگیر شدیم و چند ضربه به صورتش زدم. پسرم دخالت كرد كه او را در اتاقی زندانی كردم. بند كیف مشكی‌ام را دور گردنش انداختم و فشار دادم. چند بار از كشتن او منصرف شدم اما وقتی بند را رها می‌كردم شروع به تهدید می‌كرد و می‌گفت: «حسابت را می‌رسم.» وقتی به خودم آمدم روی زمین افتاد و نفس نمی‌كشید. شوكه شده بودم. آب خوردم و با اورژانس تماس گرفتم اما دیر شده بود.

 

سرهنگ علی‌آقا طیبی-رئیس كلانتری مرزداران-با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم با دستور مقام قضایی در بازداشت است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------