کلاهبرداری4 میلیاردی خانواده رمال‌



اعضای یک باند خانوادگی که با رمالی، 4 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر دستگیر شدند. 

به گزارش سایت پلیس، سردارمهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره چگونگی دستگیری این باند گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تهرانی مبنی بر کلاهبرداری یک خانواده در شهرستان شاهین شهر از طریق فالگیری و رمالی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

شاکی مدعی بود از حدود یک سال گذشته از سوی یکی از دوستانش با خانواده‌ای آشنا شده که ادعای حل مشکلات افراد از طریق دعانویسی، فالگیری، رمالی و ارتباط با اجنه داشتند و در این مدت بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان وجه نقد به حساب آنان واریز کرده و مقادیری طلا و زیورآلات به ارزش 800 میلیون تومان نیز به آنها داده است تا مشکلاتش مرتفع شود.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت اعضای این باند که مادر به‌همراه دو فرزند دختر و پسرش بودند، در مخفیگاه خود دستگیر و در مجموع به کلاهبرداری 4 میلیارد تومانی از فرد شاکی اعتراف کردند. علاوه بر این متهمان اقرار کردند که بحث ارتباط با اجنه از اساس دروغ بوده و تنها قصد داشتند با این شیوه از افراد کلاهبرداری کنند از این‌رو هر بار به بهانه‌های مختلف پول و طلا از فرد شاکی دریافت می‌کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: سرانجام متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شده و با حکم صادره روانه زندان شدند.

 

 

 ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------