قاتل امام جمعه کارزون فردا اعدام می‌شود



مظاهری، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کازرون گفت: قاتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید کازرون ساعت ۶ صبح فردا چهارشنبه ۶ شهریور اعدام می‌شود.

 به  گزارش  تسنیم ، پس از تأیید حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در دیوان عالی کشور، اجرای آن در دستور کار اجرای احکام کیفری شیراز قرار گرفت.

 

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: به خاطر حساسیت های ویژه پرونده قتل امام جمعه کازرون و تحت تأثیر قرارگرفتن احساسات عمومی، رسیدگی به این پرونده در مجموعه قضایی استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه پرونده مرحله نهایی خود، یعنی اخذ استیذان و مجوز اجرای حکم توسط ریاست قوه قضائیه، را طی کرده است از اجرای حکم قصاص محکوم پرونده در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس که به تأیید شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور رسیده است بر اجرای حکم در محل وقوع جرم یعنی شهرستان کازرون تأکید شده است.

 

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد ۲۳ رمضان روز هشتم خرداد پس از بازگشت از مراسم احیا توسط فردی به نام حمید رضا درخشنده با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحت، به شهادت رسید.

 

قاتل او ظهر همان روز هشتم خردادماه در شهرستان کازرون دستگیر و ۱۲ تیرماه پس از برگزاری جلسه دادگاه به قصاص محکوم شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------