دزد سابقه دار 5 روز بعد از پایان 3 سال زندانی اش، دست به سرقت زد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
جوانی که خود را صاحب یک صافکاری در محله تهرانسر معرفی کرده بود، روز شنبه با سامانه ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد فردی مظنون، قطعات متعلق به یک دستگاه پراید را برای او آورده و فروخته و قرار است قطعات دیگری هم برای فروش بیاورد.

 به گزارش خبر آنلاین به نقل از شرق،تیمی از مأموران عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شدند و با حضور در آدرس اعلامی، صافکاری را تحت نظر گرفتند تا اینکه متهم بار دیگر در مغازه حضور یافت.مأموران متهم را پس از خروج از صافکاری، به ‌صورت نامحسوس تعقیب کردند و وقتی او به پراید قطعه‌قطعه‌شده رسید، مأموران متوجه شدند این خودرو از یکی از شهروندان سرقت شده است.

 

متهم دستگیر و از داخل پراید نیز تعدادی گوشی و لوازم مربوط به خودروهای دیگری کشف شد. پس از آن سارق لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از سه سال حبس پنج‌روزی بود که از زندان آزاد شده بودم که خودروی پراید را سرقت کردم و سپس از چند خودروی دیگر به‌صورت سریالی لوازم و محتویات‌شان را دزدیدم و از داخل آنها چهار گوشی موبایل و لوازم دیگری را که کشف شده است، به‌دست آوردم.

 

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، درباره این پرونده اظهار کرد: با دعوت از مال‌باخته‌ها به کلانتری، علیه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به مقام قضائی معرفی و اموال مکشوفه نیز تحویل مال‌باختگان شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------