خریدهای لاکچری راز سرقت را لو داد



خرید خودرو و وسایل جدید برای خانه راز سرقت 150 میلیون تومانی مادر و پسر را فاش کرد.

به گزارش  ایران ، چندی پیش مردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد گفت: چند روزی به همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودم اما پس از بازگشت متوجه سرقت طلا و جواهرهایمان به ارزش 150 میلیون تومان شدیم. با طرح این شکایت پلیس تحقیقاتش را آغاز کرد.

 

شواهد در صحنه جرم نشان می‌داد که سارق یا سارقان بدون تخریب قفل در ورودی وارد خانه شده‌اند و طلاها و جواهرها را سرقت کرده‌اند. در تحقیقات بعدی هم مشخص شد که فردی با لباس تیره و درحالی که نقاب به‌صورت داشته با استفاده از کلید وارد خانه شده است که همین موضوع فرضیه سرقت از سوی یک آشنا را قوت بخشید.

 

سرهنگ حمیدرضا موسوی رئیس کلانتری یافت آباد در تشریح این پرونده گفت: با این فرضیه تعدادی از آشنایان و اقوام مالباخته که با شاکی در ارتباط و در رفت و آمد بودند تحت کنترل قرار گرفتند تا اینکه مشخص شد یکی از اقوام به تازگی هم خودرو خریده و هم وسایل خانه‌شان را نو کرده است. بنابراین بلافاصله پسر جوان خانواده به کلانتری احضار شد و در همان بازجویی اولیه به سرقت طلاها با همدستی مادرش اعتراف کرد.

 

این جوان 25 ساله به مأموران گفت: چندی قبل وقتی به خانه فامیلمان رفته بودم کلید خانه‌شان را برداشتم و از روی آن کلیدی برای خودم ساختم. مدتی در انتظار بودم تا اینکه متوجه شدم آنها قصد سفر دارند .بعد از رفتن آنها بسرعت با کلیدی که از قبل ساخته بودم به خانه‌شان رفتم و طلاها و جواهراتشان را سرقت کردم و بعد هم آن را زیر تشک مبل پنهان کردم. هر روز مادرم یک قطعه از طلاهای سرقتی را به طلا فروشی‌های مختلف می‌برد و با این بهانه که کاغذ خریدش را گم کرده می‌فروخت.

 

سرهنگ موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت طلاها با همکاری مادرش و کشف مقداری از طلاها در خانه سارقان، هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------