آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیر شمشیر به دست به دام افتاد



زورگیر شمشیر به دست اهواز با 16 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهوازاظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف توسط راکبین موتورسیکلت که در آن سارقان با تهدید شمشیر و به طرز وحشیانه‌ای به یک شهروند حمله و گوشی تلفن همراه وی را به سرقت بردندو به‌دنبال آن انتشار تصاویر این سرقت در فضای مجازی، بررسی موضوع و دستگیری سارق زورگیر، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود ماموران کلانتری 27 موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و کار آگاهی متهم اصلی این سرقت‌ها را که با در دست داشتن شمشیر اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده، درمخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کنند.

 

دالوند در ادامه افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این سارق شرور که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله سرقت است چند تیغه شمشیر و قمه که به وسیله آن‌ها شهروندان را تهدید و از آنها سرقت می‌کرد و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از شناسایی توسط مالباختگان ضمن اعتراف به جرم خود به 16 فقره سرقت به عنف و سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی و ادامه اقدامات جهت شناسایی و دستگیری همدست این سارق شرور، به احساس خرسندی و رضایتمندی شهروندان از این اقدام به موقع پلیس اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل دو سویه مردم و پلیس عامل بسیار مهم در رسیدن به امنیت پایدار است.

 

تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------