20 سال حبس برای ربایندگان زن رزمی کار



2مرد هوسران کرجی به اتهام ربودن و آزار واذیت یک دختر رزمی کار به 20 سال حبس محکوم شدند.

 به گزارش ایران انلاین، این متهمان در شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه قرارگرفتند. در ابتدای جلسه دادگاه دختر جوان به طرح شکایت پرداخت و گفت :  شب حادثه زمانی که از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم ، در خیابان سوار خودروی 405 شدم که یک مسافر مرد نیز درخودرو بود . هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که به سمت اتوبان کرج- قزوین تغییر مسیر داد. 

 

وقتی اعتراض کردم ناگهان راننده و همدستش با چاقو مرا به مرگ تهدید کرده و خواستند تا در مقابل خواسته هایشان سکوت کنم . آنجا بود که متوجه شدم در دام 2 مرد هوسران گرفتار شده ام ، التماس کردم رهایم کنند اما بی فایده بود . 

 

دختر ورزشکار ادامه داد: وقتی به محل خلوتی رسیدند پی بردم که نقشه پلیدی دارند ، از انجا که خودم رزمی کار بودم تسلیم خواسته های شومشان نشدم و با حرکات رزمی از خودم دفاع کرده و بشدت آنها را کتک زدم .

 

مردان هوسران وقتی با مقاومت من روبروشدند ، سوار خودرویشان شده و پا به فرار گذاشتند .همزمان شماره پلاک ماشین را یاد داشت کرده و خودم را به کنار جاده رساندم، با کمک یک راننده عبوری خود را به خانه رساندم. فردای آنروز به دادسرا رفتم پس از طرح شکایت شماره پلاک خودروی این 2  مرد شیطان صفت که در اختیار کاراگاهان قرار دادم  خیلی زود متهمان شناسایی ودستگیر شدند.   سپس نوبت به متهمان رسید تا به دفاع از خود بپردازند .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------