حساب‌هایی که با جواب دادن یک تلفن خالی شد!



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: اعضای باند کلاهبرداری که با تماس تلفنی با شهروندان و اعلام اینکه شما برنده کمک هزینه عتبات عالیات شده‌اید، آنها را به پای دستگاه ATM کشانده و اقدام به خالی کردن حساب آنها می کردند، دستگیر شدند.<

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده از کلانتری 11 مرکزی فردیس مبنی بر اینکه دو خانم با کارت عابر بانک افراد غیر در یک طلافروشی در فلکه پنجم فردیس اقدام به خرید مقدار قابل توجهی سکه و طلا کرده اند، رسیدگی به پرونده در دستورکار شعبه مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان دستگیرشده از سارقان و کلاهبرداران سابقه دار هستند که با 12 کارت مختلف اقدام به خرید مقدار قابل توجهی طلا و سکه کرده اند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهمان با همدستی یک نفر دیگر که از کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه دار است با شهروندان تماس گرفته و با بیان اینکه از رادیو جوان تماس گرفته‌اند و شما برنده عتبات عالیات شده‌اید با شیوه متقلبانه‌ای مالباختگان را به پای دستگاه عابربانک کشانده و اقدام به انتقال موجودی کارت به کارت‌های بلاصاحب کرده‌اند.

 

سرهنگ جنتی گفت: در ادامه کارآگاهان با راهنمایی متهمان مخفیگاه متهم سوم را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را نیز دستگیر کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره کلاهبردای با شیوه یادشده اقرار کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس تصریح کرد: با تلاش ماموران همه مالباختگان شناسایی شده و تحقیق بر روی این پرونده برای کشف کلاهبرداری‌های بیشتر ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------