پشت پرده قتل دردناک عروس افیونی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پدری وقتی فهمید نامزد دخترش از ازدواج با او منصرف شده ،دختر معتادش را کشت.

 وی  در حالی از خود دفاع می کند که همسرش اعلام کرده از شوهرش هیچ شکایتی ندارد و از خون دخترش گذشت می کند . اوایل پاییز سال ۹۷ زنی با پلیس تماس گرفت و  از کشته شدن دختر ۲۲ ساله اش به دست پدرش خبر داد.  پلیس بلافاصله به این خانه در جنوب تهران رفت و با جسد کبود دختر جوان روبه‌رو شد.  مادر گریان در حالی که اشک می ریخت به ماموران گفت: دخترم به نام  گلاویژ حدود دو سال بود که به دام اعتیاد افتاده بود. به همین دلیل شوهرم کیومرث همیشه با او درگیر بود. وقتی آخرین بار درگیری میان شوهر و دخترم بالا گرفت همسرم او را خفه کرد و از خانه بیرون رفت .

 

جسد دختر جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تلاش برای ردیابی کیومرث آغاز شد.

 

چند ساعت از جنایت خانوادگی نگذشته بود که کیومرث به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد. پدر دخترکش به مأموران گفت: دخترم  حدود دو سال بود که معتاد شده بود. او با رفتارهایش  ما را اذیت می‌کرد .

 

چند بار از او خواسته بودم تا اعتیادش را ترک کند اما قبول نمی‌کرد.  وی ادامه داد :دخترم چند ماه بود که با پسر مورد علاقه اش به نام احمد نامزد کرده بود. اما احمد حاضر نبود با دخترم عقد کند. آخرین بار وقتی متوجه شدم دخترم و نامزدش بدون اطلاع من به شمال رفته اند به گلاویژ اعتراض کردم و با هم درگیر شدیم .او مرا تهدید به خودکشی کرد، هر بار با دخترم دعوا می‌کردم می‌گفت که خودش را می کشد تا از این زندگی خلاص شود.او قبلا یک بار هم دست به خودکشی زده بود. 

 

این مرد گفت: یک روز قبل از قتل دخترم  به  سراغ پدر احمد رفتم تا درباره ازدواج دخترم و پسرش با او صحبت کنم .اما او با بدخلقی جوابم را داد .پدر احمد که به تازگی به اعتیاد دخترم پی برده بود گفت از این که این ماجرا را از او پنهان کرده ایم ناراحت است .وقتی عصبانیت پدر احمد را دیدم متوجه شدم اجازه نمی دهد پسرش با گلاویژ ازدواج کند و پسرش از ازدواج با دخترم منصرف شده  است. من که شک نداشتم احمد می خواهد  تا چند روز آینده رابطه اش را با دخترم تمام کند، با عصبانیت  به خانه برگشتم و از گلاویژ  خواستم تا رابطه اش را با احمد تمام کند .به او گفتم دیگر حق ندارد با احمد ملاقات کند.

 

دخترم از شنیدن حرف های من عصبانی شد و  شروع به فحاشی کرد.دخترم  فریاد می‌کشید و فحش می داد. می‌خواستم او را آرام کنم که نشد. به همین دلیل دستانم را  روی گلویش گذاشتم و فشار دادم تا این که خفه شد. من وقتی به خودم آمدم متوجه شدم دخترم دیگر نفس نمی کشد. به همین دلیل بلافاصله از خانه بیرون رفتم. چند ساعت در خیابان ها پرسه زدم تا این که خودم را به پلیس معرفی کردم .ولی واقعا قصد کشتن دخترم را نداشتم و از قتل او پشیمانم.

 

پرونده این مرد با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که همسر کیومرث اعلام کرده از شوهرش هیچ شکایتی ندارد و از خون دخترش گذشت می کند.

 

 

  خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------