آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مسمومیت 51 کودک و نوجوان در داورزن



خراسان رضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: 51 نوجوان اهل روستای صدخرو در شهرستان داورزن شب گذشته بر اثر صرف غذا در یک محفل مذهبی دچار مسمومیت شدند.

به گزارش ایسنا، عباس کافی روز شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این بیماران با علائم ناشی از مسمومیت به مراکز بهداشتی درمانی روستای صدخرو و شهرستان داورزن مراجعه نمودند.

 

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع  از این موضوع، اقدامات درمانی اولیه توسط پزشک و کادر درمانی حاضر در محل آغاز گردید و طی هماهنگی با ستاد عملیات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، تیم‌های بهداشتی و درمانی برای بررسی تخصصی اعزام شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار افزود: 33 بیمار دارای مسمومیت پس از مراجعه  به مرکز درمانی روستای صدخرو و شهرستان داورزن  به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

 

رئیس اورژانس سبزوار ادامه داد: 18 بیمار دیگر برای بررسی و انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر به مرکز آموزشی درمانی واسعی و بیمارستان حشمتیه سبزوار ارجاع داده شدند که 11 بیمار با درمان سرپایی و در صحت و سلامت کامل ترخیص و 7 نوجوان دیگر برای تکمیل روند درمان در بیمارستان بستری شده‌اند که هم اینک آماده ترخیص هستند.

 

کافی گفت: هم اکنون حال عمومی تمامی بیماران مساعد گزارش شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------