نزاع خونین در جشن عروسی 6 زخمی برجای گذاشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
بخشدار مرکزی کاشمر از درگیری و نزاع خونین در یک مجلس جشن عروسی در روستای زنده جان خبر داد و گفت: در این درگیری 6 نفر به‌وسیله چاقو زخمی و به بیمارستان اعزام شدند. 

سعید چیتی در گفت‌وگو با  فارس در کاشمر با اشاره به برگزاری جشن عروسی در فضای باز مجاور منزل داماد در روستای زنده جان از توابع بخش مرکزی کاشمر، اظهار کرد: در حین برگزاری مراسم درگیری کوچکی بین یکی از رهگذران با یکی از شرکت‌کنندگان در مجلس عروسی رخ می‌دهد که به‌تبع آن نیز تعدادی دیگر به بالا گرفتن این درگیری دامن می‌زنند.

 

بخشدار مرکزی کاشمر بابیان اینکه در این درگیری 6 نوجوان و جوان به‌وسیله ضربه چاقو زخمی ‌شدند، افزود: با حضور عوامل اورژانس، مجروحین برای درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر اعزام شدند.

 

وی با تأکید بر اینکه پس از وقوع این نزاع، با حضور عوامل نیروی انتظامی از ادامه برگزاری مجلس جلوگیری شده است، ادامه داد: دو نفر از افراد زخمی به اتاق عمل منتقل شدند و چهار نفر دیگر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

 

چیتی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه یادآور شد: اگرچه مجلس عروسی ظهر امروز با پذیرایی نهار از میهمانان انجام‌شده است، اما خانواده داماد در فضای بازی که در جنب خانه‌شان قرار داشته است امشب نیز مجلس جشنی برپا کرده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه مدتی است با برنامه‌ریزی و مدیریتی که در سطح روستاها برای برگزاری مجالس و محافل می‌شود، شاهد اتفاقات ناگوار و وقوع درگیری‌ها نبودیم، بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از تنش‌ها و ایجاد مزاحمت برای اهالی روستا، برگزاری مجالس عروسی را که پیش‌ازاین در سطح معابر روستا برگزار می‌شد را ممنوع اعلام کردیم و از ساکنین روستاها خواسته‌شده است درصورتی‌که قصد برگزاری جشن عروسی در منازل خود را دارند نسبت به اخذ مجوز از کلانتری اقدام کنند.

 

بخشدار مرکزی بابیان اینکه با حضور گشت کلانتری در روستا و نیز بیمارستان تحقیقات بیشتر در خصوص این نزاع ادامه دارد، ابراز کرد: امیدواریم با سخت‌گیری و نظارت بیشتر از بروز این نوع حوادث جلوگیری شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------