آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارقان حرفه‌ای در اردبیل دستگیر شدند



فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارقان حرفه‌ای در اردبیل که ۴۳ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده خود داشتند، دستگیر شدند. 

سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز 23 دی ماه در جریان دستگیری این سارقان در اردبیل اظهار کرد: این دستگیری در جریان عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شده و سارقان به 43 فقره سرقت اعتراف کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو به ویژه خودرو‌های مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودرو‌ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

رئیس پلیس استان اردبیل افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی مشخص شد، سرقت‌ها توسط دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار انجام می‌شود که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان در دو عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 

حسینی با اشاره به کشف یک دستگاه وانت نیسان و تعدادی لوازم و قطعات خودرو‌های مسروقه از مخفیگاه یکی از سارقان، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

 

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: رانندگان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت خودرو توجه ویژه داشته و کاربردی کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------