سارقان فروشگاه های مجازی در نظرآباد دستگیر شدند



جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: سارقانی که طعمه های خود را از سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی شناسایی و اقدام به سرقت اموال آن ها می کردند، در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند. 

 سردار  سید جعفر حسینی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر سفارش کالا در سایت خرید و فروش کالا و سرقت کالاها طی قرار صوری از سوی چند فرد مسلح،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت .

 

ماموران  با بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها و آثار به جامانده در صحنه ،متهمان را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن سوژه ها متهمان را که با یکدستگاه خودرو آریسان برای خرید کالا به مقصد خرمدشت کرج در حال حرکت بودند تحت تعقیب قرار داده و در یک فرصت مناسب و طی یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر ار متهمان را دستگیر کرده و خودرو آن ها نیز توقیف شد.

 

سردار حسینی خاطرنشان کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند در مواجهه با ادله و مستندات موجود به پنج فقره سرقت در پوشش خریداران کالا در فضای مجازی در استان تهران و البرز اعتراف کردند.

 

طی  بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی لوازم خانگی سرقتی و یک قبضه سلاح کشف و طی اقدامات گسترده پلیسی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز، با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم متهمان ادامه دارد از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مراجعه کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------