بازداشت «احمد شاه » به اتهام سرقت تلفن همراه !



سارقان به عنف گوشی های تلفن همراه در حالی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند که در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر سرقت یک دستگاه تلفن همراه گران قیمت از یک شهروند کرمانی، بلافاصله ماموران با دریافت مشخصات سارقان، دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش شرق ،ماموران انتظامی کلانتری 11 شهر کرمان با افزایش گشت های نامحسوس  دو  نفر را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه برای سرقتی دیگر بودند

 

زیر نظر گرفتند ، بنابراین گزارش  ماموران این متهمان را  به محض سرقت تلفن همراه یک شهروند در کمتر از یک ساعت  درعملیاتی  ضربتی و غافلگیرانه دستگیر  وبه مقر انتظامی منتقل کردند. سرهنگ فداء  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان که از اتباع بیگانه و سابقه‌دار  هستند در همان تحقیقات اولیه   به   شش فقره سرقت تلفن های همراه گران قیمت دیگر در شهر کرمان  اعتراف کردند. 

 

براساس گزارش شرق،  یکی از سارقان  معتاد  به  شیشه است و دیگری به   حشیش اعتیاد  دارد که به گفته خودش معروف به  "احمدشاه "  و ۲۰ ساله است و بدنش پراز خالکوبی و چاقوزدگی است . 

 

وی در بخشی از اعترافاتش اظهار  کرد : بنا  و گچ کار بودم که دچار  کمر درد شدم ودیگر  نمی توانستم  کار کنم که به سرقت روی آوردم .  وی درادامه  گفت : بعد از مدتی به کشور  افغانستان رفتم دوباره  به  کرمان برگشتم  و یک دستگاه  موتورسیکلت  خریدم و با  فردی که تبعه افغانستان بود و از قبل  اورا می‌شناختم سرقت و گوشی قاپی را شروع کردیم ، صبح‌ها و عصر ها  سوژه ها را انتخاب  و در لحظه‌ای  گوشی‌های همراه گران قیمت را سرقت می کردیم که خیلی زود به چنگ پلیس افتادیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------