اختلاس ۱۰ میلیارد تومانی کارمند بیمه در تهران



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: کارمند یکی از شرکت‌های بیمه که ۱۰ میلیارد تومان اختلاس کرده بود دستگیر شد.  

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار علی ذوالقدری در این باره اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت عمومی تهران مبنی بر اختلاس یکی از شرکت های بیمه گر به شکایت مدیر عامل شرکت؛ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت مشخص شد یکی از کارمندان مالی شرکت بیمه گر با سوء استفاده از اختیارات قانونی خود و با افتتاح ۲۷ حساب بانکی، مبالغ فراوانی از مطالبات شرکت بیمه را به حساب شخصی خود واریز کرده است.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه پس از اخذ مجوز قضائی فرد متخلف، ۲۵ خرداد دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک در بازجویی های فنی به بزه انتسابی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اقرار کرد که پس از تکمیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

 

کشف ۵ میلیارد تومان مواد غذایی تقلبی در تهران 

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که با جعل علائم و کیسه های تعدادی از برندهای معروف برنج، قند و شکر در کشور، کلاهبرداری می کردند؛ خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۵ میلیارد تومان مواد غذایی تقلبی اعلام کردند.  

 

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر، گفت: چندی پیش در رصد و پالایش های اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی از جمع آوری و دپو مقدار فراوانی مواد غذایی برنج و قند و شکر در انباری در حوالی خیابان خیام توسط فردی با همکاری یکی از همدستانش مطلع شدند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متهمان اصلی پرونده پس از جمع آوری مواد غذایی مواد غذایی برنج، قند و چای بازار آن ها را در کیسه ¬های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند ها معروف، مجددا به مارک برند های معروف این اقلام تقلبی را در بازار عرضه می¬کنند.

 

جلیلیان با بیان اینکه عمل این افراد علاوه بر برهم زدن تقاضا و عرضه کالا به مشتریان واقعی و ایجاد بحران در بازار می شده، خسارت های فراونی نیز به شرکت های معتبر می زده، تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن مکان، ۵۰ تن برنج، ۲ تن شکر و یک تن قند کشف و متعاقب آن انبار با دستور قضائی پلمب شد.  

 

سرکلانتر هفتم پایتخت بااشاره به اینکه مالک انباری و راننده خودرویی که اقلام تقلبی را به این انباری انتقال و خارج می کرده دستگیر شدند، افزود: تحقیقات پلیسی، برای شناسایی سایر متهمان پرونده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.  

 

به گفته جلیلیان طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------