قبض پارکینگ سارق منزل را لو داد



جاگذاشتن قبض پارکینگ، یکی از اعضای باند چهارنفره سرقت از منازل شمال تهران را لو داد و باعث دستگیری او شد. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد سرقت‌ها به‌دست اعضای یک باند انجام شده است و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی قرار گرفت. 

این مقام انتظامی بیان کرد: متأسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی‌آوردند تا اینکه سرقت منزل دیگری در خیابان جهان‌آرا به پلیس آگاهی اعلام شد و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با سرنخ به‌دست‌آمده، کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی کردند و فهمیدند مالک آن، سیروس 41‌ساله ساکن غرب تهران، دارای چندین سابقه سرقت منزل و تعقیب پلیس آگاهی است.

 

او گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، اولین متهم پرونده با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به 15 فقره سرقت منزل با همکاری سه همدستش به نام‌های وحید، کامران و مجید اعتراف و اظهار کرد: اموال سرقتی را پس از سرقت بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: با تلاش کارآگاهان تاکنون چهار نفر از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل داده شد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد، گفت: سیروس با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل قرار دارد.

 

 

 شرق

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------