دوربین کله پزی سرنخ دستگیری زوج سارق بود



زوج تبهکار که قبل از سرقت خودرو یک راننده مسافربر برای خوردن صبحانه به یک کله پزی رفته بودند نمی‌دانستند سرنخ مهمی در اختیار پلیس قرار داده‌اند. 

به‌گزارش ایران ، صبح روز نهم تیرماه راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید با مرکز فوریت‌های پلیسی، تماس گرفت و از سرقت خودرواش توسط یک زن و مرد جوان شکایت کرد و گفت: زوجی را در میدان امام حسین به مقصد اوشان سوار بر خودرو‌ام کردم و زمانی که به مقصد رساندم هنگام پیاده شدن مرد مسافر روی صورتم اسپری فلفل پاشید و سپس با همکاری همدستش که زن جوانی بود، خودرو‌ام را سرقت کردند.

 

بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم راهی محل شدند و در بررسی‌های بیشتر از صحنه جرم، کارآگاهان موفق شدند تعدادی کاغذ در صحنه جرم کشف کنند که نشان می‌داد متهمان روز قبل از سرقت در محله اتابک با چند نفر درگیری داشته‌اند و پلیس ۱۱۰ نیز این درگیری را گزارش کرده بود. همچنین مشخص شد زوج زورگیر قبل از سوار شدن بر خودرو شاکی با مراجعه به کله‌پزی در میدان امام حسین(ع) سفارش صبحانه داده‌اند که با به دست آوردن این سرنخ‌ها بلافاصله تحقیقات مقدماتی برای شناسایی سارقان آغاز و مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی شد.

 

سرهنگ محمد باقر قدیمی رئیس کلانتری 164 قائم در تشریح این خبر گفت: در هنگام تحقیقات پلیسی، پرونده دیگری به کلانتری ارجاع شد که در آن خانمی اظهار داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید از وی زورگیری کرده‌اند و چند حلقه طلای وی را با قیچی بریده و پس از سرقت وی را در خیابانی خلوت از خودرو بیرون انداخته‌اند. وی با اشاره به اینکه شاکی تعدادی از شماره پلاک‌های خودرو را به خاطر سپرده بود، گفت: شماره اعلامی با شماره پلاک خودرو سرقتی مطابقت داشت و ظن مأموران به یکسان بودن سارقان در هر دو پرونده قوت گرفت و با هماهنگی‌های قضایی موفق شدند یکی از متهمان پرونده را در اتابک دستگیر کنند. متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودرو با همکاری نامزدش اعتراف کرد و گفت: سرقت از خانم مسافر را با یکی از دوستانم مرتکب شده‌ام.

 

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: دستگیری نامزد متهم در دستور کار قرار دارد و با دستور قضایی متهم سوم پرونده نیز دستگیر و هر دو مرد سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------