بخشش قاتل دختر 19 ساله در آبادان/ جنایت به تصور خیانت همسر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
قاتلی که همسر 19 ساله خود را در آبادان به قتل رسانده بود توسط اولیای دم مقتول بخشیده شد. 

به گزارش ایلنا، 25 خرداد امسال مردی جوان با در دست داشتن یک کارد خونین، به کلانتری 11 ولیعصر آبادان مراجعه کرده و به قتل همسر 19 ساله خود به نام "فاطمه برحی" اعتراف کرد.

 

متهم در اعترافات خود به ماموران پلیس گفته بود: «همسرم که دخترعموی من هم بود، یک روز بعد از عقد از خانه فرار کرد و بعد از یک سال، همراه پدرش او را در شهر مشهد پیدا کردیم و به خانه برگرداندیم. چون به من خیانت کرده بود سر او را بریدم.»

 

همسر فاطمه برحی با تصور اینکه او خیانت کرده است، نقشه قتل او را کشید. اما گفته می شد که پدر فاطمه برحی هم با تصور خیانتکار بودن دخترش قبل از آن اقدام به خوراندن سم به او کرده بوده ولی فاطمه توسط مادرش نجات پیدا کرده بود.

 

گفته ها حاکی از این بود که خواهر فاطمه با برادر همسر او ازدواج کرده بود و از ازدواج خود ناراضی بود. فاطمه هم از ترس بدرفتاری همسرش اقدام به فرار کرده بوده است.

 

چند روز قبل اولیای دم فاطمه با مراجعه به دادسرای آبادان، رضایت خود را مکتوب نسبت به قاتل دخترشان اعلام کردند.

 

به این ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد و پس از آن هیات قضایی در چارچوب اختیارات قانونی می توانند متهم را به سه تا ده سال حبس محکوم کنند.

 

حکمی که قضات دادگاه صادر کنند، بعد از آن باید به تائید قضات دیوانعالی کشور برسد؛ و با توجه به اعلام رضایت اولیای دم، متهم می تواند تا قطعی شدن رای و تائید از سوی دیوانعالی کشور، به قید ضمانت وثیقه از زندان آزاد شود.

 

در طول رسیدگی و طی روند قضایی پرونده، متهم می‌تواند آزاد باشد و پس از تائید نهایی و قطعی شدن حکم باید دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------