مرگ زن مسافر در زورگیری مردان خشن/ صحنه عجیبی که مرد جوان دید



ساعت 6:30 چهارشنبه 12 شهریور، مرد جوانی در حال عبور از بازار میوه و تره بار واقع در بلوار دریا شهرک غرب بود که با صحنه عجیبی رو به رو شد. سه سرنشین یک خودروی پراید، برای چند لحظه در کنار خیابان توقف کرده و زنی را از خودرو به بیرون انداخته و دوباره به راهشان ادامه دادند. این لحظات آنقدر سریع رخ داد که مرد جوان شوکه شد.

 به گزارش ایران ؛او به سمت زن میانسال رفت، وی که بشدت زخمی و مجروح بود از درد به خودش می‌پیچید سپس در حالی که به سختی قادر به حرف زدن بود با کلماتی بریده بریده به مرد رهگذر گفت: در حوالی پل مدیریت منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی با سه سرنشین مقابل پایم توقف کرد. فکر کردم مسافرکش است و دو سرنشین مرد نیز مسافر هستند سوار خودرو شدم. اما پس از طی مسافتی آنها از من خواستند که پول نقد و وسایل با ارزشم را در اختیارشان قرار دهم. تازه آن زمان بود که متوجه شدم، زورگیر هستند و وقتی مقاومت مرا دیدند شروع به کتک زدنم کردند. پول‌ها و طلاهایم را گرفتند و مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرده و متواری شدند.

 

بعد از گفتن این جملات زن مجروح بی‌هوش شد. بلافاصله با کمک مرد جوان مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و او به بیمارستان منتقل شد اما تلاش کادر درمان برای نجات مسافر مالباخته بی‌نتیجه ماند و او ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد.

 

گزارش مرگ وی به بازپرس رحیم دشتبان اعلام شد. بدین ترتیب با افشای راز زورگیری سه مرد خشن از این زن 50 ساله جسد وی برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری پراید سواران زورگیر به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------