آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی یک‌ تریلیون ریالی



سه آدم‌ربا که از خانواده قربانی یک‌تریلیون‌و 300 میلیارد ریال درخواست وجه نقد یا معادل آن ارز کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شرق ؛ ساعت 10 صبح دوم شهریور، مرد میان‌سالی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان از ربوده‌شدن برادرش به نام صفر 50‌ساله به دست چهار سرنشین یک دستگاه خودروی پژو‌405 نقره‌ای‌رنگ با چراغ‌گردان در محدوده ستارخان اعلام شکایت کرد. پرونده با موضوع آدم‌ربایی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

برادر شاکی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: برادرم کارخانه‌ای در جنوب تهران دارد و روز حادثه پس از خارج‌شدن از منزل در خیابان ستارخان به دست چهار سرنشین یک دستگاه خودروی پژو405 ربوده شده و آدم‌ربایان در قبال آزادی او، درخواست یک‌تریلیون‌و 300 میلیارد ریال وجه نقد یا معادل آن ارز یا جواهرات کرده‌اند. کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی، بلافاصله راهی محل وقوع جرم شدند و با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی، ردی از تبهکاران در یکی از شهرستان‌های غربی تهران به دست آوردند. کارآگاهان در ادامه تحقیقات جنایی خود با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم، مخفیگاه آدم‌ربایان را در محدوده غرب استان تهران شناسایی کردند و نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضائی اطلاع داده شد. کارآگاهان ششم شهریور وارد عمل شدند و توانستند در عملیاتی پلیسی و ضربتی، سه آدم‌ربا را دستگیر و فرد ربوده‌‌شده را از چنگال تبهکاران آزاد کنند.

 

مأموران در ادامه عملیات با بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ جنگی، گاز اشک‌آور، شوکر و سه قبضه سلاح سرد کشف کردند. تبهکاران در تحقیقات صورت‌گرفته به جرم خود اعتراف کردند و گفتند: با توجه به شناخت قبلی که از شاکی داشتیم و می‌دانستیم او فردی پولدار است، با طرح‌ریزی نقشه و جعل عنوان مأمور در مسیر حرکت او قرار گرفتیم و بلافاصله او را ربودیم و به مخفیگاه‌مان بردیم.

 

سپس در تماس با خانواده ‌این مرد، در‌خواست یک‌تریلیون‌و 300 میلیارد ریال کردیم و در‌حالی‌که تصور می‌کردیم به هدف‌مان می‌رسیم، عاقبت به مقصودمان نرسیدیم و دستگیر شدیم. سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر گفت: متهمان پرونده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------